هلال احمر استان ۳۴ کانکس به مناطق زلزله زده غرب اهداء کرد

معاون جمعیت هلال احمر شهرستان خمینی شهر گفت: از طرف جمعیت هلال احمر استان ۳۴ کانکس به مناطق زلزله زده کرمانشاه اهدا شده است که ۸۰ درصد این کانکس ها به طول ۶ متر دارای کاربری مسکونی است.

لیلا صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا درباره کانکس های ارسالی از سوی جمعیت هلال احمر استان اصفهان به مناطق زلزله زده غرب کشور اظهار کرد: از استان برای استقرار و استفاده خانوارهای آسیب دیده مناطق زلزله زده غرب کشور ۳۴ کانکس ارسال شد که ۱۵ کانکس از طرف جمیعت هلال احمر شهرستان خمینی شهر است. صادقی ادامه داد: بسیاری از این کانکس ها با ملزومات و تجهیزات به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شدند. وی افزود: ۸۰ درصد کانکس های ارسالی دارای  کاربری مسکونی به طول ۶متر است.

معاون جمعیت هلال احمر شهرستان خمینی شهر توضیح داد: برای نصب کانکس های مونتاژی در سر پل ذهاب مطابق هماهنگی های انجام شده، اسکلت این کانکس ها در سرپل ذهاب ساخته شده و سپس ورق های این کانکس ها و بقیه تجهیزات از استان اصفهان آماده و به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شدند. صادقی بیان کرد: با این روش ارسال هشت کانکس با یک دستگاه تریلر امکان پذیر است. همچنین ۲ مورد از کانکس های ارسالی کاربری سرویس بهداشتی دارند.

وی ادامه داد: کانکس ها با کاربری مسکونی بیشتر در مدارس و مهدکودک ها توزیع شده و بنیاد مسکن و سازمان هلال احمر با استقرار در مناطق زلزله زده غرب کشور نیاز سنجی هایی را برای پشتیبانی انجام دادند و بر مبنای این نیاز سنجی ها تحویل نهایی کانکس ها از سوی سازمان هلال احمر و بنیاد مسکن انجام می شود.

معاون جمعیت هلال احمر شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: کانکس های اهدایی با مشارکت جمعیت هلال احمر در شهرستان های استان آماده شده است که تعداد ۱۵ کانکس  از طرف جمعیت  شهرستان خمینی شهر اهداء شده است.  

صادقی خاطرنشان کرد: از روز گذشته تاکنون ۱۳ کانکس مونتاژی به همراه ملزومات کانکس و ورق ها در سر پل ذهاب و مناطق زلزله زده مونتاژ و  نصب شده اند.

کد خبر 330649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.