تکواندوکار اصفهانی به نیمه‌نهایی مسابقات گرندپری رسید

سجاد مردانی در دومین پیکار فینال گرندپری ۲۰۱۷ به مصاف نماینده ازبکستان رفت و موفق به شکست این هوگوپوش شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۷ با حضور ۱۶ تکواندوکار برتر (هر وزن ۲ نماینده از هر کشور) براساس آخرین رنکینگ اعلام شده از روز گذشته (شنبه - ۱۱ آذرماه) در سالن «تریچویله» "آبیجان" ساحل عاج آغاز و امروز به پایان می‌رسد.

امروز (یکشنبه) و در روز پایانی این مسابقات، مبارزات اوزان ۵۷- و ۶۷- کیلوگرم زنان و وزن ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان برگزار می‌شود که ابوالفضل یعقوبی و سجاد مردانی (تکواندوکار اصفهانی) به عنوان آخرین نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود می‌روند.

سجاد مردانی در دیدار دوم خود با «دیمیتری شوکین» از ازبکستان قهرمان آسیا ۲۰۱۶ و قهرمان جهان ۲۰۱۵ مبارزه کرد و توانست با نتیجه ۹ بر ۷ راهی مرحله نیمه نهایی شود.

نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم کشورمان در اولین مبارزه موفق شده بود «مبار دیای» هوگوپوش با سابقه فرانسوی را ۲۲ بر ۷ شکست دهد.

سجاد در نیمه نهایی باید رو در روی «کیو دون این» از کره‌جنوبی دارنده مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۷، مدال طلا، نقره و برنز مرحله اول تا سوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۷ قرار بگیرد.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی (مربی اصفهانی) به عنوان مربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بدنساز است.

مسابقات فینال گرندپری G۸ است و به نفر اول هر وزن ۸۰ امتیاز، نفر دوم ۴۸ امتیاز و نفر سوم ۲۸.۸ امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ تعلق می‌گیرد.

کد خبر 330567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.