شروع مردانی با غلبه بر نماینده فرانسه

نماینده اصفهانی سنگین وزن کشورمان در اولین مبارزه خود بر شیاپ‌چانگ "آبیجان"، نماینده فرانسه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله بعد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۷ با حضور ۱۶ تکواندوکار برتر (هر وزن 2 نماینده از هر کشور) براساس آخرین رنکینگ اعلام شده از روز گذشته (شنبه - ۱۱ آذرماه) در سالن «تریچویله» "آبیجان" ساحل عاج آغاز و امروز به پایان می‌رسد.
امروز یکشنبه و در روز پایانی این مسابقات، مبارزات اوزان ۵۷- و ۶۷- کیلوگرم زنان و وزن ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان برگزار می‌شود که ابوالفضل یعقوبی و سجاد مردانی (تکواندوکار اصفهانی) به عنوان آخرین نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود می‌روند.
سجاد مردانی نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم کشورمان در اولین مبارزه «مبار دیای» هوگوپوش با سابقه فرانسوی را ۲۲ بر ۷ شکست داد و به مرحله بعد راه پیدا کرد.
پس از آن باید برنده دیدار «دیمیتری شوکین» از ازبکستان و «ودران گولس» از کرواسی را شکست دهد. تکواندوکار ازبک پیش از این قهرمانی آسیا ۲۰۱۶، قهرمانی جهان ۲۰۱۵، قهرمانی بازی های یونیورسیاد ۲۰۱۵ و ۳ عنوان قهرمانی مسابقات گرندپری را کسب کرده و نماینده کرواسی نیز از سال ۲۰۰۵ مدال‌های رنگارنگی را بدست آورده است.
هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی (مربی اصفهانی) به عنوان مربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بدنساز است.
مسابقات فینال گرندپری G۸ است و به نفر اول هر وزن ۸۰ امتیاز، نفر دوم ۴۸ امتیاز و نفر سوم ۲۸.۸ امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ تعلق می‌گیرد.

کد خبر 330517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.