بنیانگذار اسکیت رول‌بال ایران اصفهانی است/ اصفهانی‌ها مدعیان رول‌بال کشور

مسئول کمیته رول‌بال هیأت اسکیت استان اصفهان گفت: رشته رول‌بار در کشور از اصفهان و توسط یک اصفهانی راه‌اندازی شد و در حال حاضر هم اصفهانی‌ها از مدعیان این رشته هستند.

امید داوری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد فعالیت‌های رشته رول‌بال در اصفهان، اظهار کرد: رشته اسکیت رول‌بال در اصفهان در ۲ بخش آقایان و بانوان فعال است و آقایان به صورت مستمر فعالیت می‌کنند که چند نفر از آن‌ها ملی‌پوش هستند.

وی ادامه داد: تقریباً هشت سال از فعالیت رشته رول‌بال در اصفهان می‌گذرد. این رشته از اصفهان شکل گرفته و بنیانگذار آن در کشور اصفهانی است.

داوری بیان کرد: تیم رول‌بال بانوان استان اصفهان در مسابقات کشوری که از اول تا سوم آذرماه در تاکستان برگزار شد مقام سوم کشور را به دست آوردند.

مسئول کمیته رول‌بال هیأت اسکیت استان اصفهان گفت: در اولین دوره از مسابقات جهانی هشت نفر از بازیکنان تیم ملی اصفهانی بودند. در مجموع اصفهان همیشه جزء مقام‌آوران اول تا سوم این رشته بوده‌اند و از مدعیان رول‌بال در کشور است و در حال حاضر هم شهر اصفهان و کاشان ورزشکاران فعالی در رشته رول‌بال دارند.

ملی‌پوش اصفهانی رول‌بال افزود: تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی رول‌بال که هر ۲ سال یک بار برگزار می‌شود، صاحب مقام بوده است و تیم ملی خود را برای حضور در مسابقات جهانی که سال ۲۰۱۹ برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

کد خبر 330408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.