رویکرد علمی پلیس موفقیت آمیز بوده است

تیران-جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: رویکرد علمی پلیس ایران در مبارزه با مجرمان و پیشگیری از جرائم موفق بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، سرهنگ حسین حسین زاده در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون به به گستردگی جرائم اشاره کرد و اظهارداشت: رویکرد علمی پلیس در سطح پلیس کشورهای منطقه یک وضعیت جدید و موثری بود و تاکنون این وضعیت برای مبارزه با مجرمان و پیشگیری از جرائم موفق بوده است.

وی افزود:  تشکیل پلیس فتا در نیروی انتظامی در روند کنترل جرائم و نظارت بر فضای مجازی موثر واقع شده و اگر این یگان انتظامی وجود نداشت در حال حاضر کنترل فعالیت های مجرمانه میسر نبود و با این گستردگی که وجود داشت مشکلات زیادی به وجود می آمد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه پلیس فتا نمونه ای از عملکرد علمی پلیس است، بیان داشت: نیروی انتظامی در سطح بین الملل فعالیت خوبی داشته و توانسته موفقیت هایی را کسب کند و نسبت به پیشرفت و توسعه تکنولوژی توسعه فناوری را نیز داشته است.

وی به اهمیت پایبندی به اخلاق اسلامی اشاره کرد و گفت: پایبندی به اخلاق اسلامی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تخلفات موثر است و اگر اخلاق اسلامی و دینی در جامعه گسترش یابد آسیب ها و ناهنجاری ها کم خواهد شد.

سرهنگ حسین زاده با اشاره به اینکه تلاش نیروی های امنیتی در تامین امنیت موثر است، تصریح کرد: تلاش نیروهای امنیتی در تامین امنیت موثر بوده اما پایبندی به اخلاق اسلامی در تامین امنیت بسیار مهم و نقش آفرین بوده است.

وی به موضوع تلاش دشمنان با تشکیل داعش برای تخریب دین اسلام، خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف سعی در تخریب نظام و اسلام دارند که تشکیل حکومت اسلام شام و عراق با لباس اسلام در همین مسیر بود.

سرهنگ حسین زاده ادامه داد: ظلم و ستم های گروه تروریستی داعش در جهان بی سابقه بود و آن ها این همه جنایت را در لباس اسلام انجام می دادند تا اینکه چهره اسلام را خراب کنند اما به تلاش و همت گروه مقاومت شکست خوردند.

وی افزود: دشمنان با تشکیل گروه داعش و حمایت از آن برنامه ریزی جدی برای ایجاد یک جنگ نابرابر داشت و همه دشمنی آن اها به قدری بود که به هیچ گروه و جریانی رحم نمی کردند اما شکست خوردند و این مایه امنیت منطقه شده است.

به گزارش ایمنا در این آیین سرهنگ علی صادقی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون معرفی و از زحمات سرهنگ محمد حسین باباکلانی تقدیر شد.

کد خبر 330392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.