اصفهان ظرفیت برگزاری مسابقات بین‌المللی را دارد/ لزوم تلاش برای گسترش رشته اسکواش

مراسم اختتامیه مسابقات اسکواش رنکینگ بین‌المللی نشنال کلوز بانوان «جام اصفهان سیتی‌سنتر» روز گذشته (جمعه) ۱۰ آذرماه با حضور مسئولان استانی در کورت‌های اسکواش سیتی‌سنتر اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم اختتامیه مسابقات اسکواش رنکینگ بین‌المللی نشنال کلوز بانوان «جام اصفهان سیتی‌سنتر» عصر روز گذشته (جمعه) ۱۰ آذرماه با حضور محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، علیرضا امینازاده معاون توسعه ورزش همگانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان،  سیدهدا محمدی و سعید سرائیان رییس و دبیر هیأت اسکواش استان اصفهان، فاطمه سادات حیدری و پرند دولتی‌زاده سرمربی و مربی تیم ملی اسکواش بانوان و دیگر مسئولان در محل کورت‌های اسکواش سیتی‌سنتر اصفهان برگزار شد.

محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مراسم اظهار کرد: مسابقات اسکواش بین‌المللی نشنال کلوز بانوان «جام اصفهان سیتی سنتر» برای دومین سال متوالی به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود. اصفهان قطب گردشگری خاورمیانه است و ظرفیت و پتانسیل برگزاری مسابقات بین‌المللی را دارد.

وی گفت: اسکواش، ورزشی بسیار مفرح است که تمام ویژگی‌های آمادگی جسمانی از جمله قدرت، سرعت، انعطاف‌پذیری، چابکی و چالاکی را شامل می‌شود و باید برای گسترش این ورزش در شهر و استان اصفهان تلاش کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: از زحمات سیدهدا محمدی رییس هیأت اسکواش استان اصفهان برای برگزاری این رویداد در اصفهان تشکر می‌کنم و امیدوارم با تلاش همه مسئولان و ورزشکاران این رشته، اسکواش جایگاه خود را در استان پیدا کند.

در پایان این مراسم و پس از اهدای حکم، مدال و جوایز نقدی چهار نفر برتر توسط مسئولان، از کادر فنی، داوری و اجرایی این مسابقات با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

 

مسابقات اسکواش رنکینگ بین‌المللی نشنال کلوز بانوان «جام اصفهان سیتی‌سنتر» برای دومین سال متوالی با حضور ۴۱ اسکواش‌باز از استان‌های مختلف کشور به صورت انفرادی در ۲ جدول مقدماتی و اصلی از ۸ آذرماه به مدت سه روز در کورت‌های سیتی‌سنتر اصفهان برگزار شد.

جایزه هزار دلاری این تورنمنت بین چهار نفر برتر تقسیم شد.

نتایج این رقابت‌ها به شرح زیر است:

مقام اول: فرشته اقتداری (کیش)

مقام دوم: آیلی نیری (تهران)

مقام سوم مشترک: آرزوسادات موسوی‌زاده (تهران) و سوگل ثمودی (تهران)

 

کد خبر 330299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.