آل سعود با همکاری رژیم صهیونیستی علیه شیعیان می جنگد

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: عربستان سعودی به عنوان کشوری که مهد حکومت الهی و پاک ترین سرزمین بوده است از صهیونیست ها دعوت می کند تا با هم علیه شیعه بجنگند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ولادت نبی اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت و با اشاره به تفاوت تفکرهای اهل تسنن و اهل تشیع، ولادت پیامبر اسلام را سرآغاز هفته وحدت و سبب انسجام امت اسلام عنوان کرد و آن را انتخابی به جا و ارزشمند دانست.

امام جمعه نطنز ایستادگی در برابر دشمن و رعایت حقوق دیگران را از ویژگی های امت اسلامی برشمرد و گفت: عربستان سعودی به عنوان کشوری که مهد حکومت الهی و پاک ترین سرزمین بوده است از صهیونیست ها دعوت می کند تا با هم علیه شیعه بجنگند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی به عنوان پرچمدار تشیع و حامی مستضعفان و آزادگان در جهان صدام را که قدرتمندتر از سعودی ها بود گردن زد و بدون شک حکام خبیث این کشور را با آن خیال باطل خود نیز سرجایش می نشاند.

امینی تاکید کرد: ایران اسلامی پرچمدار امام حسین (ع) و علم آن در دستان رهبر معظم انقلاب است و آنچه خطر برای جامعه اسلامی به حساب می آید فقط اختلاف درونی است و منافقان، کج اندیشان و جاسوسان تلاش می کنند تا به اختلاف ها دامن بزنند.

وی ادامه داد: شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در جمهوری اسلامی به خاطر اصل مقاومت در برابر استکبار، همچنان پابرجاست چرا که ایستادن در برابر کفر و ظلم برگرفته از آیات قرآن کریم است.

امام جمعه نطنز با اشاره به بعضی صحبت ها پیرامون اختلاف بین مردم شهرهای شهرستان، افزود: کسانی که سعی می کنند در سطح شهرستان و به خصوص آن هایی که اختلاف بادرودی و نطنزی بودن را مطرح می کنند، کسانی که بین مسئولان تفرقه می اندازند، کسانی که با بی تقوایی و ناجوانمردی به ضرر شهرها و شهرستان عمل می کنند بدانند این عمل آن ها یک نوع سم است و باید از این حرکات خود دست بردارند.

وی با تاکید بر این که جنایت هایی که در سایه اختلاف افکنی انگلیس در دنیای شیعه ایجاد شد تاکنون ده ها هزار شهید داده است، تصریح کرد: امروز شیعه انگلیسی و تفکرات آن در کربلا و قم و بقیه شهرها وجود دارد و باید با آن مبارزه کرد.

وی با اشاره به سالروز شهادت مدرس، خاطر نشان کرد: وی نماینده آزاده و حامی مردم بود و هرگز در قبال دفاع از حقوق مردم پولی دریافت نکرد، نمایندگان ملت باید زندگی وی را الگو قرار دهند و مواظب باشند که در خطر سقوط قرار نگیرند.

کد خبر 330196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.