طرح اشتغال فراگیر در سراسر کشور در حال اجراست

معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح اشتغال فراگیر با تاکید بر توسعه روستاها، تبدیل بنگاه های اقتصادی به بخش های اقتصادی و توسعه تعاون روستایی در حال اجراست و امیدواریم با همکاری مردم بخش زیادی از مسأله بیکاری در سطح کشور حل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا جمشید تقی زاده در سفر یک روزه خود به اصفهان در نشستی با استاندار، اعضای شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشکل های کارگری و کارفرمایی اصفهان درخصوص مسائل استان اصفهان در حوزه مأموریت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بحث و گفتگو پرداخت.

وی در این جلسه با تبریک انتصاب محسن مهر علیزاده به سمت استانداری اصفهان گفت: مهرعلیزاده در مسئولیت های قبلی خود دارای سوابق درخشانی است و امیدواریم در استان برخوردار اصفهان نیز شاهد عملکرد موفق وی باشیم.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص برنامه های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر این وزارتخانه برنامه ملی فقر زدایی و کاهش نابرابری های اجتماعی را به صورت جدی در دستور کار خود قرارداده و تحقق آن نیازمند همکاری و همت مجموعه استانداری ها و دستگاه های تابعه وزارت مذکور در همه استان ها است.

 وی همچنین گفت: طرح اشتغال فراگیر با تاکید بر توسعه روستاها، تبدیل بنگاه های اقتصادی به بخش های اقتصادی و توسعه تعاون روستایی در حال اجراست و امیدواریم با همکاری مردم بخش زیادی از مسأله بیکاری در سطح کشور حل شود.

تقی زاده با تقدیر از فعالیت مدیران توانمند شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: براساس ارزیابی های انجام شده استان اصفهان به عنوان سه استان برتر در ارائه خدمات این وزارتخانه به مردم کسب شده است.

وی با اشاره به حجم گسترده خدمات قابل ارائه ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مردم گفت: از ۵ میلیون جمعیت استان اصفهان، ۴ میلیون نفر به صورت مستقیم با ۱۱ دستگاه ذیل این وزارت در ارتباط هستند.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ابراز تاسف از بروز حادثه زلزله کرمانشاه اعلام کرد: در بین همه استان ها بیشترین کمک را استان اصفهان به ویژه بهزیستی به مردم زلزله زده کرمانشاه داشته است.

کد خبر 330190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.