وحدت و همدلی مسلمانان داعش را زمین گیر کرد

فریدن - امام جمعه موقت دامنه گفت: وحدت و همدلی مسلمانان داعش را زمین گیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن،  حجت الاسلام محسن طاهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دامنه با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: وحدت همواره موجب پیشرفت و پیروزی مسلمانان بوده است و بسیاری از وقایع و اتفاقات تاریخی بیانگر اهمیت این مسئله است.

وی با اشاره به پیروزی های اخیر نیروهای مقاومت و مدافعان حرم در شکست داعش، گفت:  این موفقیت نتیجه وحدت ملت های مسلمان بود.

امام جمعه موقت دامنه ادامه داد: سخنان رهبری در جمع فرماندهان بسیج و بسیجیان کشور، مسئولان نیروی دریایی ارتش و غیره نشان دهنده اهمیت مقاومت و تأکید ایشان در این زمینه است.

حجت الاسلام طاهری، درمورد سخنان رئیس جمهور در رسانه و گزارش عملکرد صد روزه گفت: متاسفانه شاهد برخی تناقض ها، در صحبت ها هستیم.

وی با بیان این که از انجام خدمات بسیاری که انجام گرفته از دولت و سایر نهادها سپاسگزاریم اما هنوز مردم در زندگی و کسب خود رونق و پیشرفتی مشاهده نکرده اند، افزود: امروز همچنان بازنشسته های ما دغدغه دارند، کارگاه و کارخانه های ما نگران تعطیلی هستند، بیکاری و وضعیت اشتغال اصلا خوب نیست و به خانواده ها فشار می‌آورد و هزاران مشکل دیگر  به قوت خود باقی است.

وی تاکید کرد: دولتمردان و مسئولان باید در راستای حل مشکلات و رونق و پیشرفت اقدامات بهتری انجام دهند.

کد خبر 330189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.