لازمه حفظ اسلام وحدت بین مسلمانان است

چادگان - امام جمعه موقت چادگان گفت: لازمه حفظ اسلام وحدت بین مسلمانان است و این نکته ای است که دشمنان همواره در پی نابودی آن بوده و هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چادگان با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: امام صادق مانند یک دانشگاه تلاش‌های فراوانی را در جهت شناساندن مبانی اسلام داشتند.

وی  با بیان این که بخش قابل توجهی از آموزه های اسلامی در دوران این امام همام به بار نشست، خاطر نشان کرد: امام صادق(ع) شاگردان فراوانی داشتند که همه آن‌ها تعلیم دیدند و در جهت تبلیغ دین به نوشتن کتب‌ مختلف پرداختند و نیز  شاگردانی را در فقه و اصول و احکام تربیت کردند که به شهرهای مختلف فرستاده می‌شدند.

ابراهیمی با بیان این که لازمه حفظ اسلام وحدت بین مسلمانان است، اظهار داشت: دشمن همواره عکس این قضیه عمل کرده است لذا باید مراقب بود با وحدت و همدلی در مقابل دشمنان ایستاد .

وی ادامه داد:  دشمنان  از گذشته تا کنون در پی تفرقه بودند و در جامعه امروزی هم توطئه آن ها و ایجاد تفرقه و دشمنی آن‌ها را می‌بینیم.

ابراهیمی با اشاره به 16  آذر روز دانشجو گفت:دانشجویان قشری هستند که علم و تقوا را با هم دارند، آن‌ها که انقلابی‌اند و برای فردای خود و جامعه تلاش می‌کنند تا کشوری داشته باشیم که دشمنان اسلام را متزلزل کند.

امام جمعه موقت چادگان با بیان این که تقوا باعث رشد و کمال انسان می شود و با آن می توان به درجات بالا رسید ، ادامه داد: خداوند متعال نورهای مقدسی آفریده که تمام این کره به برکت این پنج نور مقدس که پنج تن آل عبا باشد آفریده شده است.

وی گفت: عقاید انحرافی  که در بین دشمنان وجود دارد  موجب شد که از همان زمان پیامبران و فرستاده های الهی برای آموزش و آشنا کردن بیشتر به دین اسلام در صحنه باشند.

کد خبر 330188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.