فینالیست‌های مسابقات اسکواش نشنال کلوز بانوان معرفی شدند

اسکواش‌بازان راه یافته به دیدار نهایی مسابقات اسکواش نَشنال کلوز بانوان مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات اسکواش رنکینگ بین‌المللی نشنال کلوز بانوان «جام اصفهان سیتی‌سنتر» صبح امروز برگزار شد و نفرات راه یافته به فینال این مسابقات مشخص شدند.

ابتدا فرشته اقتداری با نتیجه ۳ بر ۲ (۱۱ - ۷ / ۱۱ - ۱۳ / ۷ - ۱۱ / ۱۱ - ۵ / ۶ - ۱۱) سوگل ثمودی را شکست داد و راهی دیدار پایانی شد. در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی نیز آیلی نیری با نتیجه ۳ بر صفر (۱۱- ۴ / ۱۱ - ۸ / ۱۱ - ۷) آرزو موسوی‌زاده را شکست داد و فینالیست شد.

بر این اساس، عصر امروز آیلی نیری و فرشته اقتداری برای کسب جام قهرمانی مسابقات اسکواش رنکینگ بین‌المللی نشنال کلوز بانوان به مصاف هم خواهند رفت.

مسابقات نشنال کلوز، رقابتی داخلی با امتیاز جهانی است که در هر کشور در هر سال میلادی فقط یک‌بار در بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود. امتیاز نشنال کلوز در انجمن اسکواش‌بازان حرفه‌ای جهان، ۴۰ است که فقط به نفر اول این مسابقات تعلق می‌گیرد.

تمام بازیکنانی که عضو انجمن اسکواش‌بازان حرفه‌ای جهان (PSA) هستند، امتیاز حضور در این مسابقات را نیز خواهند گرفت و اسکواش‌بازانی که عضو این انجمن نباشند، فقط امتیاز کشوری مسابقه را به خود اختصاص خواهند داد.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این رقابت‌ها عصر امروز جمعه ۱۰ آذرماه با حضور مسئولان شهری و ورزشی اصفهان در کورت‌های اسکواش مجموعه سیتی‌سنتر برگزار می‌شود.

کد خبر 330183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.