جعفری: تمام امیدمان به نیم‌فصل دوم است/ هواداران از ثاقبی حمایت کنند

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: خوب بازی می‌کنیم و موقعیت ایجاد می‌کنیم اما بدشانس هم هستیم و تمام امیدمان به نیم‌فصل دوم لیگ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن جعفری پس از تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران گفت: بازی را همه دیدند و نیازی به صحبت در مورد آن نیست. استقلال خوزستان یک توپ آورد و یک گل زد اما ما ۱۰ توپ روی دروازه این تیم بردیم و یک گل زدیم.
جعفری در خصوص شعارهای هواداران سپاهان و عکس‌العمل تیم استقلال خوزستان به این موضوع اظهار داشت: رفتار هواداران در شأن آنها نیست ولی اعضای تیم استقلال خوزستان می‌خواستند تیم را از زمین بیرون بکشند. سال گذشته در سپاهان نبودم که بدانم چه اتفاقاتی رخ داده است. هواداران ما همیشه الگو بودند ولی این شعارها رفتار خوبی نبود.
مدافع سپاهان ادامه داد: تمام امیدمان به نیم فصل دوم است. هم خوب بازی می کنیم و هم موقعیت ایجاد می کنیم، ضمن اینکه بدشان هم هستیم. مگر امکان دارد تیمی اینقدر موقعیت ایجاد کند و از ۱۰ موقعیت گل ۲ توپ به تیر می‌خورد.
وی در مورد شعار هواداران سپاهان علیه شاهین ثاقبی افزود: شاهین بازیکن خوبی است. برای هر بازیکنی پیش می‌آید که یکی، دو اشتباه کند و به بحران برود. ثاقبی تحت استرس است و از هواداران می خواهم او را حمایت کنند، چرا که بازیکن سپاهان است و نباید او را تخریب کنند.

کد خبر 330113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.