فعالیت هزار خیریه در اصفهان/ ۲۰ درصد خیریه های اصفهان فعالیت های مهمی دارند

معاون توسعه و برنامه ریزی استانداری اصفهان: نزدیک به هزار خیریه در اصفهان فعالیت می کنند که ۲۰ درصد آنها نقش مهمی در حوزه های مختلف دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین سیستانی در اولین همایش تجلیل از خیران دانشگاه اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان نزدیک به هزار خیریه دارد که ۵۰۰ عدد از اینها فعال و ۲۰ درصد از انها فعالیت های مهمی دارند.
وی افزود: این خیران در فعالیت های مهمی در حوزه های علمی، بهداشتی و ... دارند و به نظر می رسد با توجه به اهمیت این موضوع یک نهضتی خیری شکل گیرد.
معاون توسعه و برنامه ریزی استانداری اصفهان با اشاره به حضور ۱۹۰ دانشجو در استان گفت: استان اصفهان نقش مهمی در علم و فناوری در کشور با حضور استادان و فرهیختگان دارد.
سیستانی با اشاره به عدم حضور استاندار اصفهان در اجلاس روسای سطح یک کشور گفت: ایشان به موقع از این برنامه ها مطلع نشدند و برای کاری به سفری اعزام شدند از این رو بنده در این برنامه ها به نیابت از ایشان حضور یافتم.

به گزارش ایمنا، اولین همایش تجلیل از خیران دانشگاه اصفهان امروز با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رییس دانشگاه اصفهان و شهردار اصفهان و معاون استاندار برگزار شد.

کد خبر 330098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.