مدیریت شهری از ظرفیت دستگاههای اجرایی برای رفع محدودیت ها استفاده کند

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: مدیریت شهری باید در کنار نقاط قوت و محدودیت های خود از توان دستگاههای اجرایی استفاده کند.

به گزارش خبرنگارایمنا، ابوطالب جلالی در مراسم انعقاد تفاهم نامه آموزشی فیمابین سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان اظهار کرد: در طول چند سال گذشته تفاهم نامه ها، توافق ها و همکاری هایی مابین سازمان آموزش فنی و حرفه ای و دیگر سازمان ها با هدف توانمندسازی نیروهای انسانی منعقد شده است.

وی با اشاره به همکاری سازمان پارکها و سازمان آموزش فنی و حرفه ای طی چندین سال گذشته افزود: می طلبد مدیریت شهری در کنار نقاط قوت و محدودیت های خود از توان دستگاههای اجرایی استفاده کند که در این راستا لازم است دستگاه های اجرایی نیز برای رفع این محدودیت ها با شهرداری همکاری کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با بیان اینکه اشتغال اصلی ترین موضوع بعد از مهارت آموزی است، گفت: در این راستا شهروندان باید مهارت های لازم را کسب و در حوزه اجتماعی و اقتصادی مسئولیت پذیر باشند.

جلالی اضافه کرد: توانمندسازی نیروهای انسانی علاقمند به فعالیت های اقتصادی و اجتماعی  و ارتقاء مهارت شاغلان باید مورد توجه سازمان آموزش فنی و حرفه ای باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: نگاه علمی سازمان پارکها در غنی سازی دوره های آموزشی می تواند کمک بزرگی به ارتقا مهارت کارشناسان فضای سبز کند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه آموزشی با سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه می تواند منشا برکاتی برای شهروندان باشد چرا که منجر به اشتغال زایی می شود.

کد خبر 329928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.