جلسه هم‌اندیشی تدوین سومین برنامه راهبردی پنج ساله شهرک برگزار شد

به منظور هم‌اندیشی در خصوص تدوین سومین برنامه راهبردی پنج‌ساله شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان (۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱) نشستی با حضور روسای سابق شهرک و اعضای شورای تدوین برنامه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در این نشست علاوه بر بحث و تبادل نظر در خصوص عملکرد شهرک در دومین برنامه راهبردی (۱۳۹۶-۱۳۹۲) مهمترین اولویت‌های شهرک در برنامه سوم از جمله رویکردها و اهداف توسعه فناوری و کسب و کارهای دانش‌بنیان، توسعه اقتصادی، بین‌المللی‌سازی، ارتقاء خدمات با ارزش افزوده قابل ارائه به واحدهای فناور، توسعه منابع مالی، کارآمدی و ارتقاء سیستم‌ها و همچنین ضرورت مشارکت شهرک در توسعه منطقه‌ای بررسی شد.

در نشست هم‌اندیشی تدوین سومین برنامه راهبردی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، همه روسای شهرک از ابتدای تاسیس تاکنون حضور داشتند. دکتر محمد جعفر صدیق (۷۷ تا ۸۰)، دکتر مصطفی کریمیان اقبال (۸۰ تا ۸۲)، دکتر مهدی کشمیری (۸۲ تا ۸۴)، دکتر قاسم مصلحی (۸۴ تا ۹۰) و دکتر محمود شیخ زین‌الدین (۹۰ تا ۹۲) ریاست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان را برعهده داشته‌اند.

اولین برنامه راهبردی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان (۱۳۸۶ تا ۱۳۹۱) در اسفندماه ۱۳۸۵ و دومین برنامه راهبردی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان (۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶) در شهریورماه ۱۳۹۱ در هیات امنای شهرک تصویب شده بود و در حال حاضر سومین برنامه راهبردی (۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱) در حال تدوین است.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان اولین سازمان موسس مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور با هدف توسعه مبتنی بر دانایی در اصفهان، قطب اقتصادی و صنعتی ایران شکل گرفته است و تلاش می‌کند تا با ایجاد بستری مناسب برای توسعه فعالیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان، زمینه لازم را برای تجاری‌سازی دستاوردهای آن‌ها و جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی فراهم آورد.

در حال حاضر بیش از ۴۸۰ واحد فناور در این شهرک مستقر هستند.

کد خبر 329822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.