شریفی و تنها یک بازی دیگر برای تراکتور

مهدی شریفی یکی از سه مسابقه‌ای که برای آنها از طرف سپاهان مجوز همراهی تراکتورسازی را گرفته بود به خاطر محرومیت از دست داد.

به گزارش ایمنا، پس از اتمام خدمت سربازی مهدی شریفی، سپاهان مجوز بازی این بازیکن برای تراکتورسازی در سه دیدار باقیمانده از دور رفت لیگ هفدهم را صادر کرد. این مهاجم ۲۵ ساله که در هفته دوازدهم برابر سپاهان به میدان نرفت در دیدار با سپیدرود رشت از هفته سیزدهم لیگ برتر در ترکیب اصلی تیم تبریزی قرار گرفت و اتفاقاً یک کارت زرد هم از داور مسابقه دریافت کرد. همین اخطار کافی بود تا شریفی سه‌کارته شود و بازی بعدی تراکتورسازی برابر صنعت نفت را از دست بدهد.

باشگاه سپاهان به شرطی اجازه داد تا شریفی در دیدارهای باقیمانده از نیم‌فصل اول برای تراکتورسازی بازی کند که در صورت مصدومیت این بازیکن باشگاه تبریزی حاضر به پرداخت غرامت باشد. با قرار گرفتن نام شریفی در بین محرومان هفته چهاردهم لیگ برتر خیال سپاهانی‌ها تا حدودی راحت شد زیرا آنها دیگر دست‌کم بابت آسیب‌دیدگی احتمالی مهاجم تیم‌شان در آبادان نگرانی ندارند.

البته شریفی هنوز یک بازی بالقوه دیگر برای تراکتورسازی در برنامه دارد اما دیدار هفته پانزدهم برابر فولاد در ورزشگاه یادگار امام (ره) آخرین مسابقه او با پیراهن تیم تبریزی خواهد بود.

کد خبر 329737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.