رقابت‌های اسکواش نشنال کلوز بانوان از فردا آغاز می‌شود/ حضور کادرفنی تیم ملی در اصفهان

رییس هیأت اسکواش استان اصفهان گفت: اصفهان برای دومین سال متوالی میزبان بانوان اسکواش‌باز کشور است که شرکت‌کنندگان برای کسب امتیاز و ارتقای رنکینگ خود در انجمن اسکواش‌بازان جهان به میدان می‌روند.

سید هَدا محمدی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد برگزاری مسابقات اسکواش «نشنال کلوز» بانوان در اصفهان، اظهار کرد: مسابقات اسکواش رنکینگ بین‌المللی نشنال کلوز بانوان «جام اصفهان سیتی‌سنتر» از ساعت ۱۰ صبح فردا چهارشنبه هشتم آذرماه در کورت‌های سیتی‌سنتر اصفهان آغاز و تا روز جمعه ۱۰ آذرماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: ۴۱ اسکواش‌باز از استان‌های مختلف در این رقابت سه روزه به مصاف یکدیگر می‌روند.

رییس هیأت اسکواش استان اصفهان تصریح کرد: این رویداد با جایزه هزار دلاری در سایت انجمن اسکواش‌بازان حرفه‌ای جهان به ثبت رسیده است و قرار است برای اولین بار در تاریخ اسکواش ایران پخش زنده مسابقات بانوان در اینستاگرام با لباس مصوب تیم ملی صورت پذیرد.

محمدی گفت: مسابقه نشنال کلوز بانوان اصفهان دارای بالاترین امتیاز کشوری است که سال گذشته نیز اصفهان و با حمایت هیأت اسکواش استان اصفهان میزبان این رقابت‌ها در بخش بانوان بوده است و با نام جام ثارالله در انجمن اسکواش‌بازان جهان (PSA) به ثبت رسید.

وی اضافه کرد: امسال نیز به دلیل اینکه مجموعه اصفهان سیتی‌سنتر حامی اصلی این رویداد است، نام این رویداد در سایت انجمن اسکواش‌بازان جهان (PSA) به نام «اصفهان سیتی‌سنتر نشنال کلوز» به ثبت رسیده است.

رییس هیأت اسکواش استان اصفهان اشاره کرد: مسابقات نشنال کلوز، رقابتی داخلی با امتیاز جهانی است که در هر کشور در هر سال میلادی فقط یک‌بار در بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود. امتیاز نشنال کلوز در انجمن اسکواش‌بازان حرفه‌ای جهان، ۴۰ است که فقط به نفر اول این مسابقات تعلق می‌گیرد.

محمدی افزود: تمام بازیکنانی که عضو انجمن اسکواش‌بازان حرفه‌ای جهان (PSA) هستند، امتیاز حضور در این مسابقات را نیز خواهند گرفت و اسکواش‌بازانی که عضو این انجمن نباشند، فقط امتیاز کشوری مسابقه را به خود اختصاص خواهند داد.

سرمربی و مربی تیم ملی بانوان ورزشکاران را ارزیابی می‌کنند

وی تأکید کرد: نازنین حیدری و پرند دولتی‌زاده سرمربی و مربی تیم ملی اسکواش بانوان از اولین روز این مسابقات در اصفهان حضور داشته، از نزدیک شاهد رقابت‌ها بوده و بازیکنان را رصد و مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

رییس هیأت اسکواش استان اصفهان بیان کرد: مراسم اختتامیه و اهدای لوح و جوایز این رقابت‌ها ظهر روز جمعه ۱۰ آذرماه پس از پایان مرحله فینال این رقابت‌ها در کورت‌های اسکواش مجموعه سیتی‌سنتر اصفهان با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

کد خبر 329690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.