شکوه اقتدار بسیجیان لنجان در زرین شهر به نمایش گذاشته شد+تصاویر

لنجان_امروز بسیجیان حاضر در همایش اقتدار بسیج با لباس بسیجی و پرچم‌های الوان با شعار لبیک یا حسین(ع) و پرچم‌های مزین به نام ائمه اطهار و شعارهای حماسی به استکبار جهانی نشان دادند، بسیج و بسیجی در میدان عمل است و تا اینگونه است چشم طمع بیگانگان از این کشور دور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، تجمع بزرگ و عظیم بسیجیان شهرستان لنجان با عنوان "شکوه مقاومت" در زرین شهر برگزار شد و بسیجیان حاضر در این همایش به خوبی نشان دادند همواره لبیک گوی ولایت فقیه خود هستند. در این همایش نه تنها بسیجیان سال های اول انقلاب در کنار مسئولان و مدیران شهرستان لنجان حضوری چشمگیر داشتند بلکه دوشادوش بسیجیان قدیمی نباید از حضور چشمگیر نوجوانان و جوانان و نسل چهارم انقلاب غافل شد.

آری امروز شرکت‌کنندگان در این همایش باشکوه با لباس بسیجی و پرچم‌های الوان با شعار لبیک یا حسین(ع) و پرچم‌های مزین به نام ائمه اطهار و شعارهای حماسی به استکبار نشان دادند، بسیج و بسیجی هست و تا هست چشم طمع بیگانگان از این کشور دور خواهد بود. در این مراسم مسئولان ادارات و ارگانهای مختلف شهرستان لنجان و اقشار مختلف بسیج اعم از دانش آموز، دانشجو، طلبه و روحانی، استاد دانشگاه، فرهنگیان، پزشکان و پرستاران، مداحان و هنرمندان، ورزشکاران و مهندسین، اصناف و بازاریان در قالب پایگاه‌های مساجد و محلات و گردان‌های بیت‌المقدس، کوثر، امام علی(ع) و امام حسین(ع) حضور چشمگیر داشتند.

میثم محمدی در حاشیه همایش اقتدار بسیج در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، اظهار کرد: تشکیل بسیج ابتکار ناب امام خمینی (ره) بود که با تشکیل آن جهادگری را در میان ملت ساماندهی کرد و عامل توفیق کشور در دفاع مقدس بود و امروز نیز این شجره طیبه در میادین مختلف حمایت از محرومین و دفاع از آرمان‌های انقلاب با شجاعت در صحنه هستند.

وی افزود: امروز بسیج مایه اقتدار، سربلندی و امنیت و موجب هراس دشمنان است چراکه دشمنان به خوبی به نفوذ بسیج در بین ملت و نقش وحدت آفرین بسیج و اثر گذاری آن پی برده اند و از این جهت باید گفت بسیج دژ مستحکمی در برابر دشمنان است.

شهردار زرین شهر ادامه داد: امروز اقتدار نیروهای بسیجی منجر شده تا دشمنان جرات تعرض به میهن اسلامی را نداشته باشند و از سوی دیگر امروز بسیج در همه عرصه ها با حضور نیروهای با انگیزه، ولایت مدار و با اخلاص و جوان اثر گذار همچون گذشته وارد میدان عمل شده است.

وی تصریح کرد: امروز برای موفقیت و پیروزی در همه عرصه ها و تقویت روحیه جهادی باید فرهنگ بسیجی در جامعه رونق یابد چراکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص بسیج می فرمایند؛ بسیج یعنی حضور بهترین و بانشاط ترین و باایمان ترین نیروهای عظیم ملت در میدان هایی که برای منافع ملی، برای اهداف بالا، کشورشان به آنها نیاز دارد، همیشه بهترین و خالص ترین و شرافتمندترین و پرافتخارترین انسانها این خصوصیات را دارند. بسیج در یک کشور، معنایش آن زمره‌ای است که حاضرند این پرچم افتخار را بر دوش بکشند و برایش سرمایه گذاری کنند.

محمدی اضافه کرد: باید توجه داشت تلاش و ارائه خدمت بی منت، تلاش برای رفع دغدغه ها و مشکلات ارباب رجوع بدون اعمال تبعیض، نگاه به مسئولیت به عنوان معبدی برای عبادت و فرصتی برای ارائه خدمت،   جدیت در انجام وظیفه و برخورداری از حس مسئولیت پذیری، داشتن حسن رابطه با همکاران و ارباب رجوع، برخورداری از خلاقیت و ابتکار و تلاش در جهت توسعه روزافزون دانش و تجربه ازجمله فضیلتهایی است که به تبع پیروزی انقلاب اسلامی در سیستم اداری کشور وارد شد.

وی عنوان کرد: از انجا که نقش بسیج در جهت حفظ نظام اسلامی و پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلاب بسیار تاثیر گذار است بسیج کارمندان می تواند در ادارات و دستگاه های اجرایی نیز در جهت تکریم ارباب رجوع به ارائه خدمت خالصانه بپردازد.

شهردار زرین شهر بیان کرد: نباید فراموش کرد مهمترین عاملی که باعث استمرار  بسیج شده است وابستگی به مردم است و این خود مردم هستند که بسیج را هدایت و به جلو می برند و علت اصلی استمرار بسیج ایمان قلبی بسیجیان به خدا و باور درونی به خالق یکتا می باشد که در تمامی امورات و کارها فقط به خداوند بزرگ توکل می کنند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج مایه خیر و برکت است و تفکر بسیجی است که آرمان های انقلاب را به سمت رشد و تعالی سوق می دهد لذا باید توجه داشت امروزه روزنه فرهنگی مورد توجه دشمنان در راستای نفوذ مورد توجه قرار گرفته لذا بسیجیان و کارمندان شهرداری باید مسلح به سلاح ایمان و اعتقاد باشند تا بتوانند با دشمن مقابله کنند.

محمدی در پایان ارتقا، شأن و منزلت کارمندان بسیجی را بسیار مهم دانست و گفت:بسیج کارمندان در سالم سازی ادارات نقش موثری دارد لذا ارتقای شأن معنوی باعث ایجاد شان در بین کارمندان شده و این موجب الگو سازی در بستر جامعه می شود.

ابوالفضل توکلی شهردار زاینده رود نیز گفت: فرمان امام خمینی(ره) در خصوص تشکیل بسیج در آن لحظه تاریخی، زمینه‌ای را فراهم کرد که این ظرفیت عظیم مردم در راستای اهداف و برنامه‌های انقلاب اسلامی متناسب با نوع و تنوع تهدیدات در عرصه‌های مختلف سازماندهی و متکی بر میزان اهتمام و تلاش مسئولان در هر مقطع تاریخی، کارآمدی خود را در عبور از گردنه‌های سخت انقلاب نشان دهد.

وی افزود:باید توجه داشت حضرت امام (ره) اتحاد ویکپارچگی مردم را از عوامل موفقیت مردم در انقلاب می دانستند ومعتقد بودند که بسیج توده ها، یکپارچگی وهمبستگی اقشار به یکدیگر وحضور آنان درجریان انقلاب ومبارزه با عزم واراده ای پولادین عاملی عمده در پیروزی وتعیین مقدرات کشور به دست خود مردم به حساب می آید.

شهردار زاینده رود تصریح کرد: بر همین اساس طی سال‌های گذشته دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی و در صدر آنان امریکا که شکست خورده اراده انقلابی بسیج هستند و قافیه را باخته و نقشه‌های استعماری خود را شکست خورده می‌بینند راهبرد و توطئه های خود را خود نسبت به جمهوری اسلامی ایران را از مقابله، تهدید، تحریم و اعمال فشار در تمامی زمینه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی و… به راهبرد نفوذ، دوقطبی‌سازی، شکستن اراده انقلابی، تحریف اندیشه‌های ناب و انقلابی امام و استحاله تغییر داده‌اند.

وی ادامه داد: امروز مستکبران جهان به دنبال فاصله انداختن بین مردم به‌ ویژه نسل جدید با انقلاب اسلامی هستند و در این توطئه خود بر این باورند که اگر بتواند روحیه سرخوردگی، یأس و «ما نمی‌توانیم» را در بین مردم پمپاژ کند اهداف خود را اجرایی و کشور را پذیرنده نظام سلطه کرده اند.

توکلی اضافه کرد:بر همین اساس در پدیده مقابله به جنگ نرم از سوی دشمنان، شناخت ابزارهای مربوط به هر نوع تهاجم از جمله هجمه رسانه ای شامل شبکه های ماهواره ای، اینترنت، شبکه های اجتماعی و ... در کنار تولید یک پادزهر یا به معنای دیگر تولیدات فاخر فرهنگ اهمیت ویژه ای می یابد.

وی عنوان کرد: برای مقابله با این هجوم همه جانبه نیازمند یک جبهه فرهنگی مقتدر هستیم به عبارت دیگر همانطور که در دوران دفاع مقدس برای مقابله با دشمن نیروهای مختلف نظامی کنار یکدیگر قرار گرفتند امروز نیز برای تقابل با جنگ نرم به تشکیل یک جبهه متشکل از تیم های اندیشه ورز نیاز داریم و بر همین اساس ما نیز در مدیریت شهری زاینده رود این مهم  را مورد توجه قرار داده ایم.

کد خبر 329601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.