قیمت جدید انواع میوه وسبزیجات در بازار اصفهان/خرمالو گران شد

قیمت انواع میوه، سبزی و صیفی جات میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان در ششم آذر ماه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قیمت انواع میوه در ششم آذر ماه در میدان میوه و تره بار اصفهان اعلام شد که در بین میوه ها نرخ انار و خرمالو اندکی نسبت به هفته گذشته افزایش داشت.

گفته می شود با وجودی که کمبود میوه در بازار میوه و تره بار اصفهان وجود ندارد اما تقاضا برای خرید میوه و سبزی بسیار کاهش یافته و به نوعی شاهد رکود هستیم.

یکی از فعالان میدان میوه و تره بار اصفهان با اعتقاد بر اینکه شاهد رکود ۳۰ درصدی در حوزه میوه و تره‌بار نسبت به سال‌های گذشته هستیم و قدرت خرید مردم پایین است و اگر قیمت بالا باشد قدرت خرید کمتر می‌شود، با این حال میوه‌های خوب در بازار میوه و تره‌بار وجود دارد و با کمبود مواجه نیستیم.

براساس این گزارش قیمت آناناس کارتنی بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان، انگور بین ۳۵۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان، انواع آلو سیاه بین ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، انار بین ۳۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان، به بین ۳۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان، پسته تازه بین ۲۲ هزار تا ۲۶ هزار تومان، خرمالو بین ۲۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان، لیمو شیرین بین ۲۵۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان، گریپ فروت ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، قیمت گذاری شد همچنین سیب درختی قیمت کیوی، نارنگی، پرتقال تامسون شمال و جنوب امروز متناسب با عرضه و تقاضا تعیین شد.

براساس این گزارش نرخ هر کیلو صیفی جات از جمله بادمجان بین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان، بلالی بین ۱۰۰۰ تا ۱۸۰۰ تومان، انواع پیاز از ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ تومان، چغندر لبو بین ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان، سیب زمینی بین ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان، گل کلم بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ کاهو بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان، گوجه و خیار برابر با عرضه و تقاضا، هویج و کدو خورشتی بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان و نارنج بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان است.

کد خبر 329566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.