از دشت حداکثری تا دستان کاملاً خالی

تنها یک هفته پس از آنکه برد توأمان سپاهان و ذوب‌آهن اولین هفته‌ ۶ امتیازی لیگ هفدهم را نصیب فوتبال اصفهان کرد، تیم‌های اصفهانی برای اولین بار در لیگ جاری همزمان با هم قافیه را به حریفان واگذار کردند.

به گزارش ایمنا، در هفته دوازدهم هم سپاهان و هم ذوب‌آهن برابر حریفان خود به برتری رسیدند تا فوتبال اصفهان برای اولین مرتبه در لیگ هفدهم هفته‌ای ۶ امتیازی را تجربه کند. در هفته سیزدهم اما درست عکس این اتفاق افتاد به این صورت که هر ۲ تیم اصفهانی برای اولین بار در فصل جاری در یک هفته از لیگ برتر مغلوب حریفان شدند.

ذوب‌آهن که روز گذشته با شکست خانگی برابر فولاد سومین باخت خود در لیگ هفدهم را تجربه کرد پیشتر در هفته‌های چهارم و دهم به ترتیب مغلوب سپاهان و پارس جنوبی شده بود. سپاهان هم پس از آنکه به ترتیب در هفته‌های دوم، ششم، هشتم و یازدهم به ترتیب قافیه را به تیم‌های پدیده، فولاد، نفت تهران و پیکان واگذار کرد برابر نفت آبادان پنجمین باخت خود در لیگ هفدهم را متحمل شد.

با این اوصاف، سومین باخت ذوب‌آهن مقارن با پنجمین شکست سپاهان رقم خورد تا فوتبال اصفهان برای اولین بار در لیگ هفدهم هفته‌ای صفر امتیازی را پشت سر بگذارد.

کد خبر 329501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.