صندوق های قرض الحسنه اشتغالزایی در شهرضا تشکیل می‌شود

شهرضا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: در هفته بسیج امسال ۱۸۰ عنوان برنامه در شهرستان اجرای می‌شود که یکی از مهمترین آنها تشکیل صندوقهای قرض الحسنه اشتغالزایی است

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، جواد داستانی در جلسه شورای اداری این شهرستان عنوان کرد: بسیج در طول تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران همواره با هدف تربیت نیروهای توانمند برای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال کادرسازی بوده است.

وی ادامه داد: پیشرفت همه جانبه کشور و مقابله با تهاجم فرهنگی نیازمند استفاده از نیروی انسانی توانمند و متعهد است تا در همه بخش ها با روحیه انقلابی فعالیت کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: بسیجیان همواره آمادگی رزمی خود را در قالب فراخوان های گردانهای امام حسین(ع) و عاشورا ویژه برادران و گردان های الزهرا و کوثر ویژه خواهران حفظ کرده‌اند به همین دلیل در شرایط فعلی آماده مقابله با هرگونه تهاجمی هستند.

داستانی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: در هفته بسیج امسال با شعار «بسیج مظهر مردمسالاری دینی» ۱۸۰ عنوان برنامه در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج و ۱۵ قشر بسیج شهرستان اجرا می ‌شود.

وی ادامه داد: از هفته بسیج امسال اجرای طرح صندوق های قرض الحسنه اشتغالزایی آغاز می شود، در این طرح ها با مشارکت مردم صندوق های قرض الحسنه تشکیل و از عرصه های اشتغالزایی حمایت می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرضا گفت: اهدای پنج سرویس جهیزیه به افراد بی بضاعت و برگزاری همایش علمداران ولایت از جمله دیگر برنامه های این هفته است.

داستانی تصریح کرد: از جمله مهمترین برنامه های این هفته در شهرستان طرح بسیجی محله محور است که به صورت گشت های نیروهای بسیجی در محلات بدون استفاده از سلاح گرم برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: در آخرین مرحله از این گشت ها یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه توسط اعضای این گشت ها کشف شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرضا ادامه داد: در این هفته ۲ تیم از پزشکان بسیجی با حضور در یکی از مناطق محروم اقدام به ویزیت رایگان مردم خواهند کرد.

داستانی اظهار کرد: در این هفته طرح کرامت یا به سوی نور در شهرستان اجرا می شود و با اجرای این طرح که ویژه پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان بود ۲۵ نفر از معتادان شهرستان که ۹ نفر از آنها زن بودند، درمان شدند.

وی با اشاره به وقوع زلزله در مناطق غربی کشور اظهار کرد: پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم به هموطنانمان در این مناطق هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرضا گفت: یکی از برنامه های بسیج در این هفته اجرای طرح شهید دکتر رهنمون باهدف ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، مشاوره‌ای و ارائه الگوی مناسب از سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

داستانی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: در سال ۹۵ در حوزه بسیج سازندگی با پرداخت تسهیلاتی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال زمینه ایجاد ۲۴۵ عرصه و اشتغال حدود ۳۶۰ نفر فراهم شد و در سال جاری نیز تسهیلاتی ابلاغی سپاه با محوریت صنایع تبدیلی ارائه خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به انتشار خبر شکست داعش اظهار کرد: داعش در برابر ایمان و اقتدار انقلابی مردم ایران شکست خورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرضا ادامه داد: ایستادگی مردم در طول دوران انقلاب اسلامی در برابر دسیسه های مختلف دشمن مثال زدنی بوده است و در این مرحله نیز با سربلندی از آزمونی بزرگ بیرون آمدند.

کد خبر 329441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.