معرفی برترین‌های مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان/ اصفهانی‌ها بر سکوی سوم ایستادند

در پایان مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان که به میزبانی سمنان برگزار شد ۲ عنوان سومی به بدمینتون‌بازان اصفهانی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، اولین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان اول تا چهارم آذرماه با شرکت ۳۷ بدمینتون‌باز داخلی و خارجی در تالار اختصاصی بدمینتون سمنان برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها بدمینتون‌بازان برتر مشخص شدند.

در مرحله فینال انفرادی این رقابت‌ها در بخش دختران ثمین عابد خجسته و هدیه شمس به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ثمین عابد خجسته توانست حریف خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و قهرمان اولین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان شود. به این ترتیب هدیه شمس به مقام دوم رسید و فاطمه مونس‌خواه و یگانه کرمانی (اصفهان) به مقام سوم مشترک دست یافتند.
در مرحله فینال انفرادی پسران امیر جباری و محمد چهارمالی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت جباری با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد. محمد چهارمالی مقام دوم را از آن خود کرد و علی باستانی (اصفهان) و علی‌حسین خانی مشترکاً به مقام سومی دست یافتند. در بازی دونفره نیز تیم مهدی انصاری و علی حسین‌خانی در مصاف با تیم امیر جباری و امیرحسین نورعلیان با نتیجه ۳ بر ۲ صاحب عنوان قهرمانی شدند. تیم‌ دونفره امیر جباری، امیرحسین نورعلیان مقام دوم را به دست آورد. همچنین تیم‌های علیرضا کرمی، علی باستانی (اصفهان) و نیما رستم‌پور و سینا جاویدی به مقام سوم مشترک بخش دونفره این رقابت‌ها رسیدند.

کد خبر 329332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.