ارسال دومین محموله نفت سفید از اصفهان به کرمانشاه

دومین محموله نفت سفید از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اصفهان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش ایمنا رئیس روابط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان با اعلام این خبر، اظهار داشت: دومین محموله نفت سفید مظروف با یک دستگاه تریلر توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

بهمن علیپور با بیان اینکه دومین محموله نفت سفید از ناحیه نایین بارگیری و چهارشنبه هفته گذشته به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال شد، افزود: تعداد ۴ هزار ظرف سه لیتری که به طور کلی ۱۲ هزار لیتر نفت سفید می‌شود به این مناطق ارسال شده است.

وی تاکید کرد: از آنجایی‌که زلزله‌زدگان برای گرمایش و یا استفاده‌های دیگر نیازمند سوخت هستند دومین محموله را بارگیری و سپس به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال کردیم.

گفتنی است؛ ۲۵ آبان امسال نیز اولین محموله کمک این شرکت شامل یک تریلر نفت سفید به صورت مظروف برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه به این منطقه ارسال شد. در این مرحله تعداد ٤٥٣٦ عدد مظروف ٣ لیتری از انبار نفت ناحیه نایین بارگیری به مقصد انبار نفت کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش ایمنا، زلزله ای به بزرگی ۷.۳ ریشتر ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه شامگاه یکشنبه (بیست ویکم آبان ماه) استان کرمانشاه و مناطقی از عراق را لرزاند و افزون بر خسارات به برخی نواحی غرب کشور، سبب کشته و مجروح شدن جمعی از هموطنان شد.

کد خبر 329291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.