اقتدار جبهه مقاومت و ترویج فرهنگ بسیجی عامل شکست داعش شد

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: با اقتدار روز افزون جبهه های مقاومت و ترویج فرهنگ بسیجی همان طور که پرونده داعش بسته شد، پرونده رژیم صهیونیستی هم بسته خواهد شد

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام روح الله امینی  در خطبه های نماز جمعه این هفته نطنز ضمن تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان، اظهار کرد: بسیج معجزه امام خمینی (ره) بود که در 5 آذر  سال 57 به دست با کفایت ایشان تشکیل شد و در طول عمر انقلاب خدمات زیادی را به ملت و انقلاب ارائه داده است.

امینی گفت: بسیج از ظرفیت های اقشار مختلف مردم در محورهای مختلف اجتماعی، نظامی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برای پیشرفت کشور استفاده می کند و اگر در این راه با موانع روبرو نشود نتیجه حاصل از فعالیت های این نهاد انقلابی چشمگیر خواهد بود.

وی با تاکید بر این که مسئولان باید تفکر بسیجی داشته باشند، تصریح کرد: بسیج خود یک معجزه گر است و اگر به خاطر فعالیت های این نهاد در سطوح مختلف نبود، کشور دچار معضل ها و گرفتاری های فراوان می شد.

خطیب جمعه نطنز ادامه داد: اگر تفکر بسیجی در جامعه حاکم نباشد پذیرش مسئولیت همان اشغال مسئولیت حساب می شود و عنوان غصب در نظام الهی به خود می گیرد و بدون شک نتیجه ای مثبت از آن حاصل نخواهد شد.

وی با بیان این که بسیجیان دیروز در دوران دفاع مقدس و امروز در تامین امنیت کشور در جبهه های مختلف نقش اساسی داشته و دارند، اضافه کرد: حضور فعال در عرصه سازندگی و انجام کارهای بزرگ نیز نشان می دهد که بسیجیان ظرفیت تحقق اهداف عالی در سطوح مختلف را دارند و این نشان از ایمان به خدا و باور قلبی آن ها است.

حجت الاسلام امینی افزود: بسیج و کارکردهای آن در جمهوری اسلامی به یک الگو در کشورهای دیگر تبدیل شده است و امروز در اکثر کشورهای منطقه گروه های بسیجی در این کشورها پنجه در پنجه قدرت های به ظاهر مقتدر انداخته و در این راه به پیروزی های چشمگیری نیز دست یافته اند.

وی تصریح کرد: بسیجیان در این سال ها در جنگ با داعش، آمریکا و صهیونیسم بین الملل جان خود را فدا کرده  و پرونده آن ها در منطقه را مختومه کردند، این معجزه بسیج است که توانسته شکست را بر قدرت های مستکبر جهانی تحمیل کند.

امام جمعه نطنز به اتحاد شکست خورده آل سعود با آمریکا و اسرائیل اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها باید بداند یک راه بیشتر ندارند و آن ترک منطقه است و اگر این کار را انجام ندهند، فرهنگ، همت و غیرت بسیح در جبهه مقاومت اسلامی آن ها را از منطقه بیرون خواهد راند.

وی تصریح کرد: به لطف خداوند و با اقتدار روز افزون جبهه های مقاومت و ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی همان طور که پرونده داعش بسته شد، پرونده رژیم صهیونیستی هم بسته خواهد شد.

حجت الاسلام امینی با اشاره به روز 9 آذر، سالروز حماسه و ایثار شهرستان نطنز از اقشار مختلف مردم و مسئولان خواست تا برای تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران شهرستان نطنز، با حضوری پرشور در این مراسم، بار دیگر با شهدا و آرمان های والای آن ها بیعت کنند.

کد خبر 329232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.