۸ مجروح حادثه رانندگی در بزرگراه معلم اصفهان / گاز گرفتگی۳ نفر در فریدون شهر

مدیر حوادث و فوریت های اورژانس  پزشکی استان اصفهان گفت: عصر روز گذشته در اثر برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با یک کامیون در بزرگراه معلم اصفهان هشت سرنشین این خودروها مجروح شدند و حادثه گاز گرفتگی در فریدون شهر نیز سه مصدوم داشت.

غفور راستین درباره این حادثه رانندگی در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد: این حادثه ساعت  ۱۵:۴۲ روز گذشته به اتاق فرمان اورژانس اعلام گزارش شد و در پی وقوع این حادثه و  اعلام گزارش آن، سه واحد امدادی از اورژانس ۱۱۵ شاهین شهر به محل سانحه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای امدادی اورژانس پس از حضور در محل تصادف با مصدومیت ۸ سرنشین رو به رو شدند که مصدومان ۶ مرد و ۲ زن بودند که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی در محل حادثه به بیمارستان های گلدیس شاهین شهر و الزهرا (س) اصفهان منتقل شدند.

مدیر اورژانس اصفهان گفت: علت این حادثه از سوی ماموران راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در دست بررسی است.

 راستین همچنین  از وقوع  سانحه گاز گرفتگی در شهرستان فریدون شهر خبر داد و گفت: در این سانحه که ناشی از مسمومیت با گاز منو اکسید کربن  بود، ۳ نفر مسموم شدند و مسمومان این گاز گرفتگی ۱ نفرد مرد و ۲ نفر زن بودند؛ که به وسیله نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان رسول اکرم(ص) شهرستان انتقال پیدا کردند.

کد خبر 329103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.