ناقص کردن اشتباهی خط دفاعی!

سرمربی سپاهان برای چندمین بار در فصل جاری برای چینش خط دفاعی تیمش با کمبود بازیکن تخصصی مواجه شد.

به گزارش ایمنا، سیاوش یزدانی با دریافت یک کارت زرد عجیب در دیدار با تراکتورسازی از هفته دوازدهم لیگ برتر سه‌اخطاره شد و دیدار بعدی سپاهان برابر صنعت نفت آبادان را از دست داد.

این مدافع ۲۵ ساله که در هفته‌های آغازین لیگ هفدهم بیشتر یک بازیکن نیمکت‌نشین بود در حالی از همراهی سپاهان در هفته سیزدهم محروم شد که نه تنها در هر هفت دیدار اخیر تیم اصفهانی در ترکیب اصلی قرار گرفته که ۹۰ دقیقه بازی کرده بود.

با این محرومیت بدموقع نه تنها رکورد حضور تمام‌وقت یزدانی در دیدارهای اخیر سپاهان خدشه‌دار شد که زلاتکو کرانچار باز هم برای چینش خط دفاعی تیمش در مضیقه قرار گرفت. ژایرو رودریگز قرارداد خود را فسخ کرد و حسن جعفری و عزت‌الله پورقاز نیز هرچند از بند مصدومیت رهایی یافته‌اند اما از آنجا که شاید هنوز آمادگی کامل برای حضور در میادین را نداشته باشند بازی کردنشان برابر نفت در هاله‌ای از ابهام است.

با این اوصاف، از بین مدافعان سپاهان تنها عارف غلامی، سعید آقایی و مهدی رحیمی در اختیار کرانچار هستند و سرمربی تیم در صورت نرسیدن پورقاز یا جعفری به دیدار نفت ممکن است مجبور شود تا دوباره از بازیکنانی مثل شاهین ثاقبی یا حسین پاپی در خط دفاعی استفاده کند.

کد خبر 329038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.