شاهد نمایشنامه خوانی «آموزگاران» باشید

نمایشنامۀ «آموزگاران» نوشتۀ محسن یلفانی، به کارگردانی مهدی محسنی نیا، روزهای ۲ و ۳ آذرماه در موسسۀ رویش مهر خوانش می شود.

کارگردان این نمایشنامه خوانی در گفتگو با ایمنا در مورد جزییات آن گفت: نمایشنامه خوانی «آموزگاران» از سری برنامه‌های نمایشنامه خوانی موسسه فرهنگی هنری رویش مهر است که با هدف آشنایی بیشتر مخاطبین با ادبیات نمایشی صورت می‌گیرد و این برنامه به صورت ماهیانه در محل این موسسه برگزار می‌شود.

مهدی محسنی نیا تصریح کرد: نمایشنامه «آموزگاران» نوشتۀ محسن یلفانی است که قبل از انقلاب در تهران اجرا شده و با مضمونی اجتماعی حال و هوای چند معلم دبیرستان را در طی سال‌های دهه ۵۰ بیان می‌کند.

وی افزود: این نمایشنامه با رویکردی دیالوگ محور از مشکلات و حواشی مسائل معلمان در آن روزگار حکایت دارد و در این اجرا بیشتر سعی شده که برخورد اجرایی یک گروه بازیگر جوان را با این متن ببینیم تا یک اجرای حرفه‌ای و بدون کم و کاست.

گفتنی است، در این نمایشنامه خوانی مجید اصولی، رامین ربیعی، عرفان رجایی، بهزاد یزدانی، افشین مردای، کورش محمدی و محمد بارانی به عنوان نقش خوان فعالیت دارند.

علاقمندان برای دیدن نمایشنامه خوانی «آموزگاران» می توانند با تهیۀ بلیت از سایت www.partakticket.com روزهای ۲ و ۳ آذرماه در دو سانس ۱۷ و ۱۹ به موسسه رویش مهر واقع در خیابان چهارباغ بالا، جنب دادگاه تجدید نظر، کوچه شهید پورمعراج (۱۶)، پلاک ۱۰ مراجعه کنند. /

کد خبر 328943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.