آغاز طرح تخفیف ۲۵ درصدی خرید حضوری کتاب از امروز

علاقه‌مندان می‌توانند تا دهم اسفندماه ۱۴۰۱ با مراجعه به کتاب‌فروشی‌های عضو «سامانه خرید از کتاب‌فروشی»، به صورت حضوری با یارانه ۲۵ درصدی کتاب خریداری کنند.

به گزارش ایمنا، افرادی که پیش از این در «سامانه خرید از کتاب‌فروشی» ثبت‌نام نکرده‌اند، به‌منظور تسریع در خرید، قبل از حضور در کتاب‌فروشی نسبت به ثبت‌نام در این سامانه به نشانی c.ketab.ir اقدام کنند.

همچنین خریدارانی که در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه مستقیم به کتاب‌فروشی‌های عضو ضمن ارائه اطلاعات فردی، کتاب‌های موردنظر خود را بخرند.

علاقه‌مندان می‌توانند تا دهم اسفندماه ۱۴۰۱ با مراجعه به کتاب‌فروشی‌های عضو «سامانه خرید از کتاب‌فروشی» به صورت حضوری با یارانه ۲۵ درصدی کتاب خریداری کنند.

در «سامانه خرید از کتاب‌فروشی» به هر کد ملی که سیم‌کارت تلفن همراه به نام آن ثبت شده باشد، مبلغ یک میلیون ریال یارانه خرید کتاب تعلق می‌گیرد. این مبلغ به معنی ۲۵ درصد تخفیف خرید تا سقف ۴۰۰ هزار تومان است. به‌عبارت دیگر هر خریدار برای ۴۰۰ هزار تومان خرید کتاب در این سامانه، تنها مبلغ ۳۰۰ هزار تومان پرداخت می‌کند. امکان خرید بیشتر از ۴۰۰ هزار تومان بدون یارانه نیز در سامانه فراهم است.

خریداران برای خرید مجازی می‌توانند با مراجعه به «سامانه خرید از کتاب‌فروشی» به نشانی c.ketab.ir ضمن ثبت‌نام، کتاب‌های مورد نظر خود را از کتاب‌فروشی‌های عضو، خریداری و با پرداخت هشت هزار تومان برای هر بسته پستی از هر نقطه کشور، کتاب‌های خریداری شده را در نشانی ثبت شده تحویل بگیرند.

خریدارانی که پیش از این، همه یا بخشی از یارانه سال جاری را در سامانه مصرف کرده‌اند نیز می‌توانند این یارانه را دریافت و در خرید حضوری یا مجازی استفاده کنند.

خریداران می‌توانند برای دریافت راهنمایی درباره فرآیندهای ثبت‌نام و خرید کتاب از طریق «سامانه خرید از کتاب‌فروشی» همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ با شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ (مرکز پشتیبانی و پاسخ‌گویی) تماس بگیرند.

منبع: آنا

کد خبر 328941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.