گلی که چند طلسم را با هم شکست + عکس

ساسان انصاری با گلی که در دقیقه پنجم به تراکتورسازی زد هم اولین گلش با پیراهن سپاهان را به ثمر رساند و هم به طلسم عجیب تیم اصفهانی پایان داد.

به گزارش ایمنا، با گلی که ساسان انصاری در پنجمین دقیقه از دیدار با تراکتورسازی از هفته دوازدهم لیگ برتر وارد دروازه حریف تبریزی کرد چند طلسم فردی و تیمی همزمان با هم شکسته شد به این ترتیب که انصاری هم اولین گلش در لیگ هفدهم را به ثمر رساند و هم برای اولین مرتبه با پیراهن سپاهان موفق به گلزنی در یک مسابقه رسمی شد. همزمان با این اتفاق اما یک طلسم مهم‌تر هم شکسته شد که مربوط به آمار تیمی سپاهان در لیگ هفدهم بود. تا قبل از این، در بین ۱۶ تیم لیگ برتری سپاهان تنها تیمی بود که در نیمه اول گل نزده بود یعنی سپاهان در نیمه اول هیچ از ۱۱ دیدار ابتدایی خود در لیگ هفدهم دروازه هیچ حریفی را باز نکرده بود. به این ترتیب، انصاری وقتی دروازه تراکتورسازی را گشود هم به طلسم گل نزدن خودش پایان داد و هم طلسم عجیب سپاهان را باطل کرد.

تا پیش از این گلی که شاهین ثاقبی در چهل‌ونهمین دقیقه از دیدار با پارس جنوبی در هفته سوم به ثمر رساند زودترین گلی بود که سپاهان در جریان این دوره از رقابت‌های لیگ برتر وارد دوازه حریفان کرده بود.

کد خبر 328769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.