آغاز فاز مطالعاتی پروژه پارک بانوان چادگان

چادگان - مدیرعامل شرکت توسعه و عمران چادگان گفت: طرح احداث پارک بانوان این شهرستان در مرحله مطالعات و تهیه نقشه برداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حسین اسماعیلی در نشست هم اندیشی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت توسعه و عمران  چادگان که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، با ارائه گزارش عملکرد هفت ماهه این شرکت، از پیگیری های انجام شده جهت راه اندازی و اتمام پروژه استخر چادگان خبر داد و اظهار داشت:  این شرکت تا کنون بیش از ۱۰ جلسه استانی در خصوص پروژه استخر چادگان برگزار کرده است.

وی همچنین از پیگیری جهت احداث باغ بانوان در این شهرستان خبر داد و گفت: هم اکنون طرح احداث پارک بانوان در مرحله مطالعات و تهیه نقشه برداری است.

مدیرعامل شرکت توسعه و عمران چادگان در ادامه واگذاری زمین به شرکت تعاونی برای احداث ساختمان، تکمیل و اتمام پروژه نمای ساختمانی ویلاهای مجتمع تعاونی نظام مهندسی را از دیگر اقدامات انجام شده بیان کرد.

وی همچنین همکاری در ساخت پروژه دیالیز بیمارستان، شروع عملیات اجرایی ساخت مجتمع خدماتی و رفاهی شرکت تعاونی در نزدیکی پل تاریخی اورگان، ثبت کد اقتصادی و کد رهگیری شرکت در مناقصات الکترونیکی دولت را  از  دیگر اقدامات انجام شده این شرکت بیان کرد.

به گزارش ایمنا در این جلسه با تاکید بر ضرورت تعامل و همکاری بیشتر ارگان ها با شرکت توسعه و عمران چادگان در راستای پیشرفت شهرستان؛  مقرر شد این شرکت هر ۳ ماه یکبار گزارش اقدامات اجرایی را به فرمانداری شهرستان ارائه نماید.

کد خبر 328758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.