یزدانی: محکوم به برد بودیم/ به اشتباه وارد زمین شدم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: برابر تراکتورسازی محکوم به برد بودیم و گلی که نیمه اول به ثمر رساندیم کمی از فشار بازی را از دوش ما برداشت.

سیاوش یزدانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار کرد: تراکتورسازی واقعاً تیم خوبی است و در این بازی اذیتمان کرد.

وی ادامه داد: امروز تماشاگران از حضور در ورزشگاه محروم بودند و جای آن‌ها خالی بود و دلمان برایشان تنگ شده بود، اما امروز محکوم به برد بودیم و باید برنده می‌شدیم.

یزدانی بیان کرد: گلی که درنیمه اول وارد دروازه حریف کردیم کمی بار را از دوش ما برداشت و ادامه بازی برایمان آسان شد.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان افزود: امروز عالی بازی کردیم، البته همیشه عالی بازی می‌کردیم اما امروز همه توپ‌هایمان وارد دروازه حریف شد.

وی گفت: حضور هواداران در ورزشگاه به تیم کمک می‌کند و در مقابل برای حریف استرس ایجاد می‌کند. در هر صورت بدون تماشاگر یا با تماشاگر امروز باید بازی را می‌بردیم و خوشبختانه توانستیم تراکتورسازی را شکست دهیم.

یزدانی در مورد کارت زردی که دریافت کرد، افزود: مصدوم شدم و به بیرون از زمین رفتم. زمانی که سر من پایین بود احساس کردم کمک داور با دست به من اشاره کرد که وارد زمین شوم وگرنه اولین سالی نیست که بازی می‌کنم و می‌دانم که داور باید اجازه ورودم را بدهد. اما وقتی تا وسط زمین وارد شدم لحظه‌ای احساس کردم داور به من نگفته بود که وارد شوم و اشتباه کردم.

کد خبر 328664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.