از شریفی تا تماشاگران

در روزی که دست‌کم سه یا چهار بازیکن هر از یک ۲ تیم سپاهان و تراکتورسازی به دلایل مختلف امکان همراهی تیم‌های خود را ندارند هواداران اصلی‌ترین غایب مسابقه‌ حساسی هستند که بعدازظهر امروز در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، شاهین ثاقبی به خاطر سه‌اخطاره شدن در دیدار با پیکان بازی با تیم سابقش از هفته دوازدهم لیگ برتر را از دست داد. طبق اعلام زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتورسازی عزت پورقاز، حسن جعفری و میلاد سرلک هم به خاطر مصدومیت به این بازی نمی‌رسند.

تراکتورسازی هم برابر سپاهان چند غایب دارد. مهدی کیانی به خاطر محرومیت انضباطی همچنان اجازه همراهی تیم تبریزی را ندارد. شهرام گودرزی به خاطر فوت برادرش غایب است. طبق اعلام یحیی گل‌محمدی، مهدی شریفی هم برخلاف اخبار اولیه و علیرغم حضورش در اصفهان ظاهراً از سپاهان مجوز شرکت در این مسابقه را نگرفته است.

مهم‌ترین غایب دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی از هفته دوازدهم لیگ برتر اما بدون تردید تماشاگران هستند که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از حضور در این مسابقه محروم شده‌اند. باشگاه اصفهانی امیدوار بود با تجدیدنظرخواهی رأی را تغییر دهد یا دست‌کم اجرایی شدنش را به تأخیر بیندازد اما این اتفاق نیفتاد.

کد خبر 328532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.