گل‌محمدی: بازی فردا حساس‌ترین دیدار سپاهان و تراکتورسازی است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: جایگاه حساسی که سپاهان و تراکتورسازی در جدول دارند، بازی فردای آنها را بسیار حساس کرده است.

به گزارش ایمنا، یحیی گل‌محمدی عصر یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر، با تسلیت رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام رضا (ع)، اظهار کرد: بار دیگر مصیبت وارده را به بازماندگان زلزه کرمانشاه تسلیت می‌گویم. همچنین شهرام گودرزی را به دلیل فوت برادرش در بازی فردا نداریم که به این بازیکن نیز تسلیت می‌گویم.

وی افزود: از مسئولان باشگاه سپاهان که امکانات تمرینی خوب و ۲ جلسه زمین اصلی تمرین را در اختیار ما قرار دادند تشکر می‌کنم؛ کمتر تیمی پیدا می‌شود که این کار را انجام دهد.

بازی فردا حساس‌ترین دیدار سپاهان و تراکتورسازی است

گل‌محمدی گفت: بازی فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل برای ما و سپاهان است. با توجه به شرایط لیگ و سابقه حضور هر ۲ تیم در لیگ طبیعی است که سابقه حضور در این جایگاه از جدول را نداریم. ۲ تیم شرایط مشابهی دارند که سه امتیاز برای هر ۲ مهم است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد شرایط تیمش ادامه داد: تمرینات خوبی داشتیم و ۲ بازی تدارکاتی انجام دادیم. بازیکنانی مانند شهرام گودرزی، محمد کیانی و مهدی شریفی را به دلیل محرومیت و ۲، ۳ بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم که شرایط را برای ما سخت کرده است ولی همیشه در همین شرایط سخت خدا به ما کمک کرده و جوانان ما نیز یاری دهنده ما بوده‌اند. تکیه ما بر جوانان  و کار تیمی است و امیدوارم با یک بازی خوب بتوانیم سه امتیاز بازی با سپاهان را کسب کنیم.

گل‌محمدی اضافه کرد: سپاهان و تراکتورسازی بازیکنان با کیفیتی دارند که امیدوارم سه امتیاز بازی فردا نصیب ما شود.

وی در واکنش به سوال خبرنگاری که گفت «گویا قرار بوده فدراسیون برای بخشش محرومیت مهدی کیانی نامه بزند که این کار را انجام نداده» با دلخوری بیان داشت: در نشست‌های مطبوعاتی معمولاً در مورد بازی سوال می‌شود. اگر هم قرار بوده فدراسیون نامه بزند تا الان این اتفاق نیفتاده است.

به خاطر موفقیت تیم ملی سختی‌ها را تحمل می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد روند تیمش و اینکه آیا تعطیلی لیگ به ضرر تیمش بوده است اظهار کرد: تعطیلی لیگ باعث می‌شود بازیکن از شرایط بازی خارج شود و مشکلات و هزینه‌های باشگاه‌ها را بیشتر می‌کند. باید بازی‌های تدارکاتی و اردو در نظر بگیریم و کار کادرفنی سخت می‌شود و باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که نه به بازیکنان فشار بیاید و نه دچار افت شوند.

گل‌محمدی ادامه داد: همیشه در سال‌های منتهی به جام جهانی اولویت‌هایی داریم و «فیفادی‌ها» همیشه باعث این تعطیلی‌ها می‌شود. برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به دور بعدی جام جهانی صعود کند و اگر تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد، سختی کار باشگاه‌ها به فراموشی سپرده می‌شود.

کمک به مردم زلزله‌زده ادامه داشته باشد

وی در مورد اینکه گویا با حضور در بازار فرش تبریز اقدام به جمع‌آوری کمک برای زلزله زده‌های غرب کشور کرده است، گفت: این کمترین کاری است که می‌توان انجام داد و بعد از این حادثه ورزشکاران زیادی پا پیش گذاشتند و پررنگ ظاهر شدند. از همه فوتبالیست‌ها و مربیان تشکر می‌کنم. ما هم با چند نفر از بازیکنان در بازار فرش تبریز توانستیم کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع آوری کنیم ولی امیدوارم این کمک ها ادامه داشته باشد چون فصل سرما و بارندگی شرایط را برای هم‌وطنان سخت می‌کند. امیدوارم روند اسکان و بازسازی برای این عزیزان روز به روز بهتر شود.

کد خبر 328485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.