کمک به نیازمندان و مصیبت زدگان به عنوان سبک زندگی اسلامی ترویج شود

چادگان - امام جمعه چادگان گفت: کمک به نیازمندان و محرومان به عنوان سبک زندگی اسلامی ترویج شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت السلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چادگان ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: مبارزه با استکبار از ویژگی های همه انبیا بوده است.

وی عنوان کرد: رسیدگی به محرومان و حمایت از آنان همواره در کانون توجه اولیا و انبیا الهی بوده است و ما نیر باید در این راه پیشقدم باشیم.

امام جمعه چادگان ضمن تاکید بر ضرورت انجام واجبات دینی توجه به نیازمندان، محرومان، معلولان و بیماران جامعه را موجب جلب رحمت الهی و تقرب به خدا دانست.

وی تاکید کرد: این رویه باید به عنوان یک سبک زندگی دینی و اسلامی مورد توجه همه  افراد قرار بگیرد.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به حادثه دردناک و تاسف بار زلزله غرب کشور، افزود: با هم وطنان عزیزمان در این مماطق همدردی می کنیم و برای عزیزان از دست رفته نیز آمرزش الهی طلب می کنیم.

وی ادامه داد: همه ی ما در مسیر آزمایش الهی هستیم  و باید در برابر این حوادث صبر پیشه کنیم.

وی کمک به نیازمند و رنج دیده را از راه های رسیدن به درجه و کرامت دانست و با اشاره به کمک  ۳۰۰ میلیون ریالی اخیر یک مادر شهید در این شهرستان به مناطق زلزله زده افزود: درود بر این مادر شهید چادگانی که تمام اندوخته خود را در این راه اهداء کرد، این نشان از ایثار و درجه بالای فداکاری است.

امام جمعه چادگان افزود: از مقام معظم رهبری و دولت نیز در ورود یاریگرانه به این حادثه قدردانی می کنیم.

امام جمعه چادگان با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج گفت: بسیج یک مکتب است که در آن روحیه مبارزه با ظلم و مبارزه با هوای نفس، ابتکار و ایثار وجود دارد.

 وی  بر لزوم تقویت پایگاه های بسیج در مدارس، نهادها و مساجد  تاکید کرد و گفت:  اقتدار بسیج انقلاب را تحکیم می بخشد و  باید همه فعالیت ها در راستای این باشد که همه تشویق شوند تا وارد میدان عظیم بسیج شوند.

امام جمعه چادگان با قدردانی از تلاش دست اندرکاران برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی گفت:  پیاده روی سال جاری اربعین درس بزرگی برای دشمنان و بدخواهان بود.

وی در ادامه با اشاره به  سالگرد آزادسازی سوسنگرد  گفت: با حکم امام راحل و تلاش نیروهای مردمی و نظامی این که پس از چندبار حصر برای همیشه آزاد شد.

امام جمعه چادگان با اشاره به فتنه اخیرعربستان  در منطقه، گفت: عربستان به دنبال شکست های پیاپی  این سیاست ها دنبال می کند و باید دید چرا باید یک کشور اسلامی که خود را خادم الحرمین می داند آن قدر به رسوایی برسد که به جرگه خائنان به کشورهای اسلامی پیوسته است.

وی خاطر نشان کرد:  کشوری که در پی دشمنان باشد سرنوشتی بهتر از این نخواهد داشت وبه قول رهبری معظم تمام این فتنه ها و توطئه ها به لطف خدای متعال مردود خواهد شد و شکست خواهند خورد.

کد خبر 328290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.