اولین محموله کمک‌های ورزشکاران اصفهانی چهارشنبه به کرمانشاه ارسال می‌شود

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان گفت: اولین محموله کمک های جامعه ورزش اصفهان فردا به کرمانشاه ارسال می شود.

وحید رجبی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ساعات میانی امروز تصمیم گرفتیم برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه اقداماتی را با کمک ورزشکاران و هیأت های ورزشی استان اصفهان انجام دهیم، بنابراین پس از تماس با روسای هیأت های ورزشی، خوشبختانه این طرح مورد استقبال قرار گرفت و اولین محموله کمک های هیأت های ورزشی و برخی از ورزشکاران اصفهان فردا به مناطق زلزله زده ارسال می شود.

رجبی افزود: مردم شهیدپرور و انقلابی اصفهان به خصوص جامعه ورزش همیشه و در تمام امور پیش رو بوده و هستند و این روحیه پهلوانی و انقلابی ریشه در ذات مردم اصفهان دارد.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال صورت گرفته، پیش بینی می کنیم بیش از ۱۰ محموله از کمک های جامعه ورزش اصفهان را به سوی مناطق زلزله زده ارسال کنیم.

به گزارش ایمنا، ورزشکاران و هیات های ورزشی اصفهان می توانند کمک های خود شامل پتو و پتوی مسافرتی، حصیر و زیرانداز، لباس نو و تمیز گرم، کاپشن، شلوار و کفش، چادر مسافرتی، وسایل گرمایشی، کمپوت، کنسرو، خشکبار و ... را به سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان واقع در میدان انقلاب، خیابان کمال اسماعیل، جنب مجتمع یاس، کوچه ۴، ساختمان چمران تحویل دهند.

کد خبر 327884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.