اسکان زلزله زدگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه فضاهای مسقف خود را به منظور اسکان زلزله زدگان در اختیار هلال احمر استان قرار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، نوذر قنبری افزود: به منظور اسکان زلزله زدگان و همراهان مجروحان بستری در بیمارستان های استان کرمانشاه، دو سالن امتحانات، سالن تربیت بدنی، نمازخانه و مسجد واحد کرمانشاه در اختیار هلال احمر استان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه مرکز جمع آوری کمک های غیرنقدی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه فعال شده است، افزود: از تمامی واحدها و مراکز آموزشی استان های همجوار می خواهیم به منظور توزیع درست و عادلانه کمک های اهدایی خود را به واحد کرمانشاه تحویل دهند.
قنبری با اشاره به اینکه آب معدنی، پتو، چادر و خشکبار از اقلام مورد نیاز است، گفت: کمک های غیرنقدی پس از جمع آوری از طریق بسیج دانشجویی و تشکلهای دانشجویی با هماهنگی مسئولان ستاد بحران استان در اختیار آسیب دیدگان زلزله قرار می گیرد.
زلزله در ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه یکشنبه شب ۲۱ آبان ماه در ۳۰ کیلومتری شمال غرب سرپل ذهاب و ۳۲ کیلومتری جنوب غرب حلبچه رخ داد و حدود ۱۵۰ میلیون نفر در ایران و عراق آن را احساس کردند.
به گزارش ایمنا، زلزله ای به بزرگی ۷.۳ ریشتر ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه شامگاه یکشنبه (بیست و یکم آبان ماه) استان کرمانشاه و مناطقی از عراق را لرزاند.
این زلزله در استان کرمانشاه حوالی ازگله در عمق ۱۱ کیلومتری زمین روی داد.
شدت این زمین لرزه به اندازه ای بود که در بیشتر استان ها و برخی کشورهای منطقه نیز احساس شد.

کد خبر 327855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.