باشگاه سپاهان: مشکلات نقش‌جهان مانع صدور پروانه حرفه‌ای شد

مدیر مجوز حرفه‌ای باشگاه سپاهان گفت: مشکلات ورزشگاه نقش‌جهان از دلایل اصلی عدم صدور مجوز حرفه‌ای برای این باشگاه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدعلی بصیریان در گفتگو با سایت باشگاه سپاهان اظهار داشت: بندهای I-۰۱ الی I-۱۴ (الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا) مربوط به استادیوم های خانگی جزو الزامات با معیار A محسوب شده و باشگاه‌ها باید این معیار را رعایت کنند و متأسفانه ورزشگاه نقش جهان فاقد الزامات A بوده و مورد تائید برای برگزاری مسابقات آسیایی نمی‌باشد.

 وی همچنین اظهار داشت: موضوع مالکیت ورزشگاه نقش جهان، اتاق کنترل استادیوم، گواهینامه های ایمنی و امنیتی که توسط هیچ یک از ارگان های ذیصلاح کشور مورد تائید قرار نمی گیرد، مشکلات ساختاری استادیوم، ورودی‌ها و خروجی‌ها، طرح خروج اضطراری، سازمان ایمنی و امنیتی، تائیدیه‌های نور و چمن ورزشگاه نقش جهان از جمله مواردی است که نقش جهان در این زمینه کمبودهایی دارد و لذا پنجره مربوطه در AFC برای باشگاه قرمز و عملاً استادیوم برای برگزاری مسابقات آسیایی مورد تائید نمی‌باشد.

وی ادامه داد: فقط مجوز ملی برای باشگاه و استادیوم نقش جهان صادر شده که در آن  فقط اجازه برگزاری مسابقات داخلی صادر شده است.

بصیریان در پایان گفت: تنها دلیل محرومیت باشگاه از دریافت مجوز حرفه‌ای فقط مشکل استادیوم بوده و این باشگاه در سایر الزامات به طور کامل مدارک خود را ارسال نموده و نمره قبولی دریافت کرده است.

به گزارش ایمنا، ظهر امروز خبرگزاری ایمنا در گزارشی به بررسی علت عدم صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه سپاهان پرداخت که با صحبت‌های مدیریت مجوز حرفه‌ای باشگاه سپاهان این خبر تأیید شد.

کد خبر 327681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.