مهرداد و نقشه نقش بر آب شده‌اش

مدافع سابق ذوب‌آهن که به واسطه مصدومیت‌های پیاپی از شرایط آرمانی فاصله گرفته است در گسترش فولاد هم نتوانست به روزهای اوجش بازگردد.

به گزارش ایمنا، مهرداد قنبری پس از آنکه در بازگشت از مصدومیت نتوانست جایگاه خود را در سمت چپ خط دفاعی ذوب‌آهن از مهران درخشان‌مهر پس بگیرد تصمیم گرفت تا در نقل و انتقالات گذشته از تیم اصفهانی جدا شود و به گسترش فولاد بپیوندد به این امید که در تیم تبریزی بیشتر فرصت بازی پیدا کند. اوضاع اما در عمل بر وفق مراد پیش نرفت و قنبری در ۱۱ هفته سپری‌شده از لیگ برتر و ۲ مرحله پشت سر گذاشته‌شده از جام حذفی در مجموع فقط در سه مسابقه به میدان رفت. دیدار با نفت تهران از هفته ششم لیگ برتر تنها مسابقه در فصل جاری بود که مدافع سابق ذوب‌آهن در آن در ترکیب اصلی گسترش فولاد قرار گرفت که تازه بین ۲ نیمه همین دیدار هم تعویض شد. تغییر در کادر فنی گسترش فولاد هم تغییری در وضعیت قنبری به وجود نیاورد زیرا فیروز کریمی هم مانند لوکا بوناچیچ ترجیح داد تا احمدرضا زنده‌روح مدافع چپ تیمش باشد.

مدیرعامل گسترش فولاد روز دوشنبه رسماً اعلام کرد که قنبری به صورت توافقی از تیم تبریزی جدا شده است. به این ترتیب، این مدافع ۲۷ ساله نتوانست روزهای خوبش در ذوب‌آهن را در گسترش فولاد تکرار کند. البته قنبری در پنج هفته ابتدایی فصل به خاطر مصدومیت امکان همراهی تیمش را نداشت.

کد خبر 327679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.