تعطیلی کلاس های درس دانشگاه آزاد کرمانشاه / کارکنان بخش اداری حضور دارند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از تعطیلی امروز (۲۲ آبان ماه) کلاسهای آموزشی تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی این استان بر اثر زلزله شب گذشته خبر داد و گفت: با وجود تعطیلی کلاس های آموزشی، اما کارمندان بخش اداری به دلیل امدادرسانی و خدمت‌رسانی به مردم منطقه، در محل کار خود حاضر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، نوذر قنبری با تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در زلزله شامگاه گذشته غرب کشور، گفت: براساس گزارش های دریافتی هیچ یک از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه تا این لحظه دچار خسارت نشده اند.
وی ادامه داد: به منظور خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم، ستادی در واحد کرمانشاه شکل گرفته است که کارکنان واحدهای دانشگاهی در حالت آماده باش هستند.
قنبری افزود: با توجه به تعطیلی مدارس استان کرمانشاه و به منظور رفاه حال و آرامش کارمندان خانم، امروز را برای آنان تعطیل اعلام کردیم.
وی خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل اختلال در خطوط ارتباطی، امکان برقرای تماس تلفنی با برخی از واحدها و مراکز دانشگاهی استان کرمانشاه وجود ندارد.
قنبری با بیان اینکه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در حال اعزام به محل وقوع زلزله هستند، گفت: واحدهای دانشگاهی استان کرمانشاه از هیچ کمکی برای امدادرسانی به هموطنان دریغ نخواهند کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی ضمن تسلیت به خانواده های قربانیان زلزله شب گذشته، ۲۱ آبان ماه از مسئولان واحدهای این دانشگاه در غرب کشور خواست ضمن آماده‌باش کامل، امکانات موجود را در اختیار آسیب‌دیدگان این حادثه تلخ قرار دهند.

 فرهاد رهبر در پیامی تاکید کرد : «حادثه اندوه‌بار زلزله شدید استان‌های غرب کشور که موجب جان باختن و مجروح شدن عده‌ای از هموطنان عزیزمان شد، موجب تأسف و تاثر شد. ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار و زلزله‌زده، از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان این مصیبت، غفران الهی و برای خانواده‌های آنان صبر جزیل و برای مجروحان این حادثه غم بار شفا و بهبودی عاجل مسئلت دارم.
با توجه به عواقب این حادثه، ضرورت دارد مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی غرب کشور ضمن آماده‌باش کامل در کنار نیروهای امدادی، امکانات موجود را در اختیار آسیب‌دیدگان این حادثه تلخ قرار دهند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از واحدهای منطقه غرب کشور خواست تا گزارش اقدامات انجام‌شده و همکاری با نیروهای امدادی را به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند.
مرکز لرزه نگاری کشور، زمین لرزه ای به بزرگی ۷ و ۳ دهم ریشتر در ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه و ۱۶ ثانیه شامگاه یکشنبه استان های غربی کشورمان را ثبت کرد. مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی ۴۵.۹، عرض جغرافیایی ۳۴.۸۴ و عمق ۱۱ کیلومتری زمین بوده است.

این زلزله را حدود ۱۵۰ میلیون نفر در ایران و عراق و در هر دو پایتخت حس کرده اند ولی طبیعتا رخداد آن به تحریک گسلهای دور از منطقه رومرکزی (مثلا گسلهای تهران، تبریز، قم یا ...) ربطی ندارد.
این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، ۲۵ کیلومتری تازه آباد، ۳۷ کیلومتری باینگان، ۱۱۲ کیلومتری سنندج و ۱۲۲ کیلومتری کرمانشاه روی داده است.
تاکنون ۲۰۷ جسد توسط پزشکی قانونی استان کرمانشاه معاینه و برای آنان جواز دفن صادر شده است. تا این لحظه تعداد اجساد معاینه شده در شهرستان سرپل ذهاب ۱۴۲، اسلام آباد غرب ۲۲، ثلاث باباجانی ۱۵، کرند غرب ۱۴ و قصر شیرین نیز ۱۴ نفر بوده است که در مجموع به ۲۰۷ تن می رسد. همچنین آمار تعداد مصدومان از سوی وزارت بهداشت تاکنون ۲ هزار و ۵۰۴ نفر اعلام شده است.

کد خبر 327634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.