نمایشنامه خوانی «رقص کاغذ پاره‌ها» در دانشگاه فرهنگ و هنر

نمایشنامه خوانی «رقص کاغذ پاره ها» به کارگردانی پریسا کهکش پور عصر امروز در دانشگاه فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان برگزار می شود.

کارگردان این نمایشنامه خوانی در گفتگو با ایمنا در مورد جزییات آن گفت: به صلاحدید مجید صدیقی، مدیر گروه تئاتر دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان، تصمیم بر برگزاری سلسله نشست های نمایشنامه خوانی در این دانشگاه گرفته شد، با این هدف که این امر در پویاتر شدن دانشجویان ساعی و نیز آشنایی و کسب تجربه آن ها تاثیر شگرفی داشته باشد و در آینده نیز افرادی متخصص از لحاظ علمی و فنی تحویل جامعه تئاتری داده شود.
پریسا کهکش پور تصریح کرد: گزینش آثار محمد یعقوبی در این سلسله برنامه ها مد نظر قرار داده شد و در همین راستا، عصر امروز خوانش متن «رقص کاغذ پاره ها» به کارگردانی بنده توسط سالار شاب، رضا مرادی زاده، جعفر انصاری، محمد رضا قاسمی، امین طاهری، محمدپورهاشم، بهرام خدایی، امید موسوی، مهناز تقی زاده، نگین ستاینده، بهناز باباخانی و زینب رضایی در این دانشگاه برگزار می شود.

وی افزود: مدیریت صحنه و پخش آهنگ این نمایشنامه خوانی توسط ابوالفضل جعفری و نور نیز توسط محمد نوذریان انجام می شود.

گفتنی است، در خلاصۀ داستان این نمایشنامه آمده است: زن و مرد نویسنده برای استراحت به شمال می روند و در یکی از سوئیت های هتل، شروع به نوشتن نمایشنامه های کوتاهی در مورد ارتباطات و اتفاقات بین زن و شوهر ها می کند.
علاقمندان برای دیدن این نمایشنامه خوانی می توانند امروز، ۲۱ آبان ماه رأس ساعت ۱۷ به پلاتوی رشتۀ نمایش دانشگاه فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان مراجعه کنند. /

کد خبر 327400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.