رفت‌ و آمد ادامه‌دار لوکا بین ایران و قطر

سرمربی سابق تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن ۶ ماه پس از انتصاب به عنوان سرمربی گسترش فولاد و ۶ هفته بعد از برکناری از تیم تبریزی هدایت العربی قطر را به عهده گرفت.

به گزارش ایمنا، لوکا بوناچیچ پس از سه سال دوری اواسط بهار گذشته به فوتبال ایران بازگشت تا هدایت گسترش فولاد را به عهده بگیرد. عمر حضور مرد کروات روی نیمکت تیم تبریزی اما فراتر از هشت هفته لیگ برتر نرفت و او یکی از اولین مربیان اخراجی لیگ هفدهم لقب گرفت.

سرمربی سابق تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان در فاصله حضورش روی نیمکت تیم‌های مس کرمان و گسترش فولاد تبریز در لیگ‌های سیزدهم و هفدهم، هدایت تیم‌های قطری الشحانیه و الاهلی را به عهده داشت.

۶ هفته پس از شکست در شهرآورد تبریز که منجر به برکناری بوناچیچ از سرمربیگری گسترش فولاد شد این مربی کروات با باشگاه العربی قطر برای هدایت این تیم تا پایان فصل به توافق رسید. العربی همان تیمی است که عقیلی ۶ سال و اندی پیش پس از ترک سپاهان به آن پیوست.

بوناچیچ که ۱۰ سال پیش برای اولین بار برای هدایت سپاهان به ایران آمد به استثنای یک حضور یک‌ساله در النصر امارات و یک دوره بسیار کوتاه در فوتبال کرواسی در یک دهه گذشته بین لیگ برتر ایران و لیگ ستارگان قطر در رفت‌وآمد بوده است.

کد خبر 327298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.