نشستی با معماران برتر سال در خانه صفوی

نشستی با معماران برتر سال و ارائۀ پروژه های برتر معماری در خانه صفوی برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، «نشستی با معماران برتر سال»، همراه با بزرگداشت «سهیلا بسکی» در خانه صفوی برگزار می شود. در این نشست که با همکاری موسسه فرهنگی ایوان و مجله برگزار می شود، پروژه های برتر شامل پروژۀ «باغ کتاب» اثر «سام طهرانچی»، پروژۀ «خانه خواب آرام» اثر «محمد عرب» و همچنین پروژۀ «آشپزخانه آبان» ساختۀ «استودیو مان» ارائه می شود و تعداد هزار مجله معماری به علاقمندان اهدا خواهد شد.

گفتنی است، «سهیلا بسکی» متولد ۱۳۳۲ و دانش آموختۀ مدرسه عالی مدیریت گیلان بود که برای ادامه تحصیل به میشیگان آمریکا رفت و در آنجا به تحصیل در رشتۀ اقتصاد پرداخت. وی نویسنده، مترجم و بنیانگذار جایزه و نشریه «معمار» و همچنین نشریه «شهر» بود. از جمله آثار داستانی سهیلا بسکی می توان به در محاق، ذره، بی‌بی پیک و عکس‌های فوری اشاره کرد.

وی همچنین برای مجموعه داستان پاره کوچک درسال ۱۳۸۲ برنده جایزه گلشیری عنوان بهترین مجموعه داستان را کسب کرد. سهیلا بسکی خردادماه ۱۳۹۴ در ترکیه درگذشت.

علاقمندان برای حضور در این نشست می توانند چهارشنبه ۲۴ آبانماه ساعت ۱۸ به خانه صفوی، واقع در خیابان خاقانی، حدفاصل خواجه پطروس و وحید، جنب کوچه شماره شماره ۳۱ مراجعه کنند.

کد خبر 327204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.