نمایشنامه خوانی «گذر از آزمون» در هنرستان هنرهای زیبا

نمایشنامۀ «گذر از آزمون» نوشتۀ آرتور میلر است و به کارگردانی رادنوش مقدم از ۲۲ تا ۲۶ آبان ماه در هنرستان هنرهای زیبای پسران اجرا خوانی می شود.

به گزارش ایمنا، نام آرتور میلر برای ما یادآور فیلم فروشندۀ اصغر فرهادی است که با اقتباسی از نمایشنامۀ مرگ فروشندۀ این نویسندۀ آمریکایی ساخته شده بود. اکنون رادنوش مقدم، کارگردان و بازیگر تئاتر در نظر دارد نمایشنامۀ «گذر از آزمون» میلر را در اصفهان اجراخوانی کند. این نمایشنامه بر اساس رخدادهای واقعی سال ۱۶۹۲، که در آن ۱۵۰ نفر به اتهام جادوگری در شهر سیلم ماساچوست محاکمه شدند، نوشته شده است. میلر، جایزۀ تونی را برای این نمایشنامه که به عنوان بهترین نمایشنامۀ سال معرفی شده بود از آن خود کرده است.

در نمایشنامه خوانی «گذر از آزمون»، داوود موسوی، نگار رضوانی، هومن شمس، افسانه صادقی، جواد محمد کریمی، نعیمه حسینیان، رضا ربیعی، الناز رضایی، عماد قیصری، افروز بهزادی، وحید محزونی و فاطمه غریبی به عنوان نقش خوان حضور دارند.

علاقمندان برای دیدن این نمایشنامه خوانی می توانند با تهیۀ بلیت از سایت نوای مهر از ۲۲ تا ۲۶ آبان ماه هر شب رأس ساعت ۱۸:۰۰ به سالن آمفی تئاتر هنرستان هنرهای زیبای پسران مراجعه کنند. /

کد خبر 327203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.