سیاست نادرست کشاورزان بادرودی را خانه نشین کرد

نطنز-امام جمعه بادرود گفت:سیاست های موجود در حوزه کشاورزی بسیاری از کشاورزان منطقه را خانه نشین می کند 

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حجت الاسلام علیرضا قاسمی  در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود با قدردانی از حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راههپیمایی 13 آبان، اظهار کرد: با توجه به یاوه گویی های اخیر جبهه استکبار و دولت های دست نشانده آن ها در مورد جمهوری اسلامی ایران، لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی مردم و تقویت آن بیش از پیش احساس می شد و راهپیمایی روز 13 آبان این وحدت و یکپارچگی را به رخ کشید.

حجت الاسلام علیرضا قاسمی افزود: مبارزه با حق و باطل تا زمانی که استکبار جهانی وجود داشته باشد، پابرجاست و ملت ایران این را به خوبی می دانند که چشم امید مردم مستضعف جهان که به لطف خدا و درایت رهبر انقلاب در حال بیدار شدن هستند به جمهوری اسلامی است و هرگز مردم ایران دست از یاری آن ها نخواهند شست.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در عراق، تصریح کرد: نمایش شور و شعور در بعد سیاسی این مراسم می تواند به عنوان یکی از بهترین راه های درمان درد کشورهای اسلامی باشد چرا که این موضوع می تواند به وحدت قلوب برای ایستادگی در برابر ظلم و جور کمک شایانی کند.

خطیب جمعه بادرود با بیان این که دوست و دشمن این حرکت بی نظیر را ستوده و برعظمت آن تعظیم کرده اند، گفت: این حرکت بی نظیر می تواند سرآغاز قیام عمومی برای پایان دادن به ظلم از دست یزیدیان زمان آن هم از عراق تا سوریه، فلسطین، لبنان، بحرین، یمن، افغانستان، پاکستان، میانمار، مصر، نیجریه و غیره باشد.

وی سخنان رئیس جمهور در جلسه اخیر هیئت دولت در مورد تحولات منطقه و فرافکنی های دولت عربستان را ستود و بیان کرد: به گفته رئیس جمهور، ایران اسلامی از آن چنان ابهت و اقتداری در منطقه برخوردار است که بزرگتر از آل سعود یعنی آمریکای خونخوار هم نتوانست در برابر ملت ایران کاری از پیش ببرند.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به حضور جمعی از کشاورزان منطقه در دفتر امام جمعه و طرح مشکلات مربوط به کشاورزی، افزود: اگر این سیاست های امروزی در حوزه کشاورزی در منطقه ادامه یابد چه بخواهیم و چه نخواهیم بسیاری از کشاوران آبرومند ما خانه نشین می شوند.

وی ادامه داد: آن هایی که حقوق های آن چنانی می گیرند به طور حتم حال و روز کشاورزی را که حلال ترین حقوق را می گیرد درک نمی کند، این روزها بسیاری از کشاورزان با مشکلات متعدد روبرو شده و زانوی غم بغل کرده اند.

امام جمعه بادرود اضافه کرد: مسئولان جهاد کشاورزی در شهرستان و استان باید تدبیری بیاندیشند تا این قشر زحمت کش جامعه بیش از این از نبود عدالت و بی توجهی به معضلات ناامید و مایوس نشوند.

وی با اشاره به آغاز هفته کتاب، بزرگترین خسارت برای مردم یک جامعه را بی توجهی به مقوله کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و از مردم خواست تا کتابخوانی را به عنوان یک اصل جدایی ناپذیر در زندگی خود قرار دهند.

حجت الاسلام قاسمی همچنین از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خواست تا با توجه به مجاورت و نزدیکی شهر کاشان با بادرود، با اعزام بیمارانِ منطقه به بیمارستان شهید بهشتی به خاطر پیشگیری از مشکلات جانبی موافقت کند.

وی از تمامی مسئولان، دست اندرکاران و اقشار مختلف مردم و به خصوص خیران و موکب داران که در برپایی همایش باشکوه پنج هزار نفری جاماندگان اربعین در بادرود شرکت داشتند قدردانی کرد.

کد خبر 327156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.