مسؤولان باید از پخش فیلم‌های مبتذل جلوگیری کنند

گلپایگان-امام جمعه گلپایگان گفت: همانگونه که با بروز بیماری آنفولانزا پرندگان مبتلا به این ویروس معدوم می‌شوند باید از توزیع و بخش کتاب‌ و شبکه‌های مبتذل جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمد علاءالدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان، اظهار داشت تقوای الهی سبب آرامش و  ثبات و امنیت در جامعه است.

وی با اشاره به ۲۴ آبان‌ماه روز کتاب و کتابخوانی، گفت: کتاب دوستان فضائل است و معجزه پیامبر(ص) کتاب آسمانی بود، وظیفه مسؤولان این که زمینه کتاب و کتابخوانی را در جامعه فراهم کنند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه روز دوشنبه نماز باران در گلپایگان برگزار می‌شود، گفت: خواندن نماز باران مستحب و واجب دینی که باید سه روز روزه گرفت و سپس روز دوشنبه باید خوانده شود.

وی گفت: در سطح ۴ هزار هکتار اراضی کشاورزی شهرستان گندم و جو کشت می‌شود اما خشکسالی خسارت زیادی به زمین‌های کشاورزی وارد کرده است.

علاءالدینی بیان داشت: مجلس عزاداری دهه آخر ماه محرم و صفر از سوی آیت اله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در روستای اسفرنجان در بارگاه ملکوتی حضرت زین العابدین(ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وظیفه مسؤولان جلوگیری از انحرافات و پخش فیلم‌های مستند فحشا است، تأکید کرد: همانگونه که با بروز بیماری آنفولانزا پرندگان را معدوم می‌کنند باید از توزیع و بخش کتاب‌ها و شبکه‌های مبتذل جلوگیری شود.

امام جمعه گلپایگان هر سال ۲۰ میلیون نفر در پیاده روی اربعین حسینی شرکت می‌کنند، گفت: تحلیل رسانه‌های جهان از پیاده روی اربعین حسینی نمایش قدرت شعیان است.

وی با بیان اینکه دیدگاه پیاده روی اربعین حسینی تمدن‌ساز بودن و تجلی محبت و ایمان و موجب اقتدار است، گفت: پیاده روی اربعین حسینی برای افق‌ آینده جهان امید بخش و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.

امام جمعه گلپایگان اذعان کرد: سفر بن سلمان پادشاه جوان عربستان به اسرائیل نشان دهنده حاکم شدن بی‌رحمی و سکولاریسم در عربستان است.

وی با اشاره به استعفای نخست‌ وزیر لبنان، گفت: عربستان با دخالت در امور لبنان نخست‌وزیر کشور را فرا خواند و به او گفت استعفا بدهد گرچه باید تحت‌الحمایگی در عرصه سیاسی ذلیلانه‌تر از این هم نیست، البته نخست‌وزیر لبنان می‌توانست نرود، اما رفت و ذلت خودش را نشان داد.

علاء الدینی اظهار داشت: تیتر روزنامه کیهان همان سخن و بیانیه انصاراله یمن بود و ایرادی در چاپ آن نبود و در این خصوص بیش از حد حساسیت نشان داده شده است./

کد خبر 327153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.