حضور بیش از ۱۰ هزار زائر در همایش جاماندگان اربعین چادگان

چادگان - مسئول امور اوقاف و امور خیریه چادگان گفت: بیش از ۱۰ هزار زائر در همایش جاماندگان اربعین حسینی در این شهرستان شرکت کردند.

عباس نصیر الاسلامی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، با اشاره به برگزاری همایش جاماندگان اربعین حسینی در این شهرستان در روز پنج شنبه اظهار داشت: این همایش با حضور هیئت های سینه زن، زنجیرزن و  نیز با شرکت گسترده مردم شهر چادگان و روستاهای بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار نفر در مراسم پیاده روی اربعین سال جاری شرکت داشته اند، افزود: در این مراسم عزاداران حسینی با پای پیاده به طرف امامزاده عبدالله زید ابن حسنی شهر رزوه حرکت کردند.

نصیر الاسلامی افزود: با استقرار هفت موکب در طول مسیر پیاده روی به سوی امامزاده عبدالله زید ابن حسنی رزوه از زائران پذیرایی به عمل آمد.

مسئول امور اوقاف و امور خیریه شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی را تجلی قدرت و وحدت شیعه توصیف کرد و افزود: حضور میلیون ها زائر از سر تا سر جهان در این اجتماع پر شور و نیز برگزاری همایش جاماندگان اربعین در داخل کشور یک رویداد مهم و ارزشمند است.

وی  با اشاره به ترس و واهمه دشمنان از این اجتماع میلیونی ادامه داد: این حرکت زمینه ساز برقراری حکومت مهدی موعود (عج) خواهد بود.

کد خبر 327105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.