اربعین حسینی در صحن مطهر آقا علی عباس (ع)

نطنز- مراسم اربعین حسینی با حضور هئیت های زنجیرزنی و سینه زنی در آستان مقدس آقا علی عباس و شاهزاده محمد (ع) بادرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، همزمان با اربعین حسینی جمع کثیری از عاشقان و دلدادگان اهل بیت(ع) در قالب هیئت و دسته‌های عزاداری و زنجیرزنی در صحن مطهر امامزادگان آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) بادرود، به عزاداری پرداختند.

حجت الاسلام علیرضا محلوجی رئیس نمایندگی اوقاف و امور خیریه بادرود اظهار کرد: آستان مقدس امامزاده آقا علی عباس(ع) به عنوان یکی از بقاع مطرح و شاخصی است که در همه ایام پذیرای زائران و مجاوران از سراسر میهن اسلامی و کشورهای اسلامی است.
حسنعلی مخلصی زاده مسئول هئیت‌های مذهبی آستان مقدس آقا علی عباس(ع )نیز گفت: در مراسم با شکوه اربعین اباعبدالله الحسین (ع)  بسیاری از  هئیت‌های زنجیرزنی و سینه زنی از مناطق مختلف کشور از جمله شهرستان ورامین ، اردستان ، قهرود، ابوزیداباد و بادرود  حضور داشته و به عزاداری و سوگواری پرداختند


همچنین حضور بیش از ۵ هزار نفر با پای پیاده به سمت امام‌زاده آقاعلی عباس (ع) از ابتدای صبح از نکات جالب توجه در روز اربعین حسینی بود.

در پایان مراسم ، نماز جماعت ظهر و عصر اربعین، قرائت زیارت اربعین  با حضور زائران ومجاوران حرم برگزار شد

کد خبر 327091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.