اضافه شدن پارکور به رشته‌های هیأت انجمن‌های ورزشی/ قایق دراگون‌بوت گم نشده و زیر آب است!

رییس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: مشکلی در تحویل رشته دراگون‌بوت به هیأت قایقرانی نداریم و تعمیرات قایق دراگون بوتی که زیر آب رفته را هم متقبل می‌شویم.

حمیدرضا غزنوی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد برگشت رشته دراگون‌بوت به هیأت قایقرانی، اظهار کرد: رشته دراگون‌بوت از هیأت انجمن‌های ورزشی جدا و از این پس باید زیر نظر هیأت قایقرانی فعالیت خود را انجام دهد. هنوز هیأت قایقرانی استان اصفهان این رشته را از ما تحویل نگرفته است اما به مسئول کمیته این ورزش گفته‌ایم باید با هیأت قایقرانی کار کند و این رشته دیگر جزو زیرشاخه‌های هیأت انجمن‌های ورزشی نیست.

وی در مورد گم شدن یکی از ۲ قایق دراگون‌بوت تحویل داده شده به هیأت انجمن‌های ورزشی که از سوی دبیر هیأت قایقرانی استان مطرح شده است، ادامه داد: در کل ۲ قایق دراگون‌بوت در اختیار ما بود که برای یکی از این قایق‌ها مشکلی پیش آمده است. در جشنواره ورزشی تفریحی زاینده‌رود که مدتی پیش برگزار شد متأسفانه قایق به دلیل برخورد با سنگ سوراخ شد و به زیر آب رفت. سد کنار شهربازی هنوز ۲۰ متر آب دارد. تا الان ۲ بار هم غواصان را برای پیدا کردن قایق زیر آب فرستاده‌ایم اما به دلیل گل‌آلود بودن آب موفق به پیدا کردن قایق نشده‌اند.

رییس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان اضافه کرد: امیدوارم با پایین رفتن آب پشت سد بتوانیم قایق را پیدا کرده و تحویل هیأت قایقرانی بدهیم. اما قایق دوم و دیگر وسایل مثل پارو و غیره موجود است و هیأت قایقرانی می‌تواند آنها را تحویل گرفته و فعالیت خود را شروع کند.

غزنوی تأکید کرد: برای تحویل رشته دراگون‌بوت به هیأت قایقرانی حرفی نداریم و تعمیرات قایقی که زیر آب است هم متقبل می‌شویم. از نظر ما مشکل خاصی وجود ندارد و بی‌جهت این موضوع کش پیدا کرده است.

وی در خصوص فعالیت‌های هیأت انجمن‌های از ابتدای سال تا کنون، اظهار کرد: برنامه‌های روتین هیأت در حال انجام است و کمیته‌ها طبق تقویم ورزشی خود در حال فعالیت هستند و ورزشکاران استان اصفهان مثل سابق در مسابقات مختلف کشوری حضور فعالی داشته و صاحب مقام بوده‌اند.

برگزاری ۶ جشنواره ورزشی- تفریحی زاینده رود تا پایان سال در شهرستان‌ها

رییس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در مورد برنامه‌های این هیأت تا آخر امسال، بیان کرد: به احتمال زیاد دومین دوره جشنواره ورزشی- تفریحی زاینده رود را دی ماه و با توجه به شرایط آب و هوایی و مساعد بودن شرایط جوی برگزار خواهیم کرد و درنظر داریم با مشارکت کمیته‌های استانی ۶ جشنواره ورزشی تفریحی زاینده رود در شهرستان‌ها در تمامی رشته‌ها تا آخر سال برگزار کنیم. در حال حاضر در حال ارزیابی شهرستان‌ها برای برگزاری این رویدادها هستیم. از اصفهان نیز نیرو و امکانات ببریم.

غزنوی گفت: هدف از برگزاری جشنواره‌های زاینده‌رود استعدادیابی و معرفی رشته‌های ورزشی به شهروندان وعلاقه‌مندان است و به همین دلیل قصد داریم در هر شهرستانی که قابلیت برگزاری این جشنواره‌ را دارا باشد، اقدم به برگزاری جشنواره‌های ورزشی- تفریحی زاینده رود کنیم.

رییس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: تقریباً نزدیک به ۲ هفته است رشته پارکور که تاکنون فعالیت آن قانونی نبوده به جمع رشته‌های هیأت انجمن‌های ورزشی اضافه شده و به نظر می‌رسد این رشته جذابیت زیادی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: مسئول کمیته رشته پارکور را نیز منصوب کرده‌ایم و طبق بررسی‌های انجام گرفته فکر می‌کنم در حال حاضر ۶۰۰ پارکورکار در اصفهان داریم و در نظر داریم تا پایان دور اول ریاستم در این هیأت بتوانیم تعداد ورزشکاران این رشته را به ۵ هزار نفر در استان برسانیم.

کد خبر 327041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.