کوچ از هوای معتدل به دل سرما

ملی‌پوشان ایران به خاطر ضعف امکانات داخلی دمای معتدل پایتخت را به مقصدی سرد ترک کرده‌اند تا از امکانات تمرینی کمپی استفاده نمایند که بیشتر برای اردوهای تابستانی ایده‌آل است.

به گزارش ایمنا، تیم ملی فوتبال ایران درست در میانه پاییز خاک ایران را به مقصد اتریش ترک کرده است تا در این کشور کوهستانی هم اردوی چندروزه‌ای را برپا کند و هم در دیداری دوستانه به مصاف پاناما برود.

جالب آنکه تیم ملی در حالی تهران را ترک کرده است که پایتخت ایران این روزها دمایی نسبتاً معتدل دارد. برعکس، هوای اتریش روز به روز سردتر می‌شود. جالب آنکه پیش‌بینی هوا نشان می‌دهد که شهر فرستنفلد که تیم ملی در آن اردو زده امروز بارانی است که این وضعیت احتمال دارد تمرین شاگردان کارلوس کی‌روش در کمپ رودلف گوتمان را تحت تأثیر قرار دهد. تیم ملی فردا در شهر گراتس به مصاف پاناما می‌رود که حدود ۶۰ کیلومتر با محل اقامت فعلی فاصله دارد.

البته اتریش مقصدی ایده‌آل برای برپایی اردوهای تابستانی است و بسیاری از باشگاه‌های اروپایی و غیراروپایی در فصل گرما در کمپ‌های تمرینی مجهز این کشور اردو می‌زنند اما اینکه شاگردان کی‌روش در این وقت از سال راهی اتریش شده‌اند هم احتمالاً به دلیل ضعف امکانات تمرینی داخلی و البته دسترسی بهتر به حریفان تدارکاتی در این کشور اروپایی است.

کد خبر 326970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.