آماده باش واحدهای دانشگاه آزاد در مرزهای غربی برای کمک به زائران اربعین

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: تمامی واحدهای مرزی این دانشگاه که در مسیر پیاده روی اربعین قرار دارند برای کمک به زائران، آماده‌باش هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از دانشگاه آزاد، حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری گفت: امسال دانشگاه آزاد اسلامی حضور چشمگیری در فعالیت‌های مربوط به اربعین و پیاده‌روی دارد.
وی اظهار کرد: درصد بالایی از دانشجویان دانشگاه آزاد برای پیاده‌روی اربعین اعزام شده‌اند و با همکاری دانشجویان، موکب‌هایی را در مسیر پیاده‌روی اربعین راه‌اندازی کرده‌ایم.

نتیجه آزمون زبان انگلیسی تخصصی ( Ept) آبان ماه ۹۶ اعلام شد
نتیجه آزمون زبان انگلیسی تخصصی ( Ept) آبان ماه ۹۶ در سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی امروز، ۱۶ آبان ماه قابل مشاهده است.
همه داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی English.iau.ac.ir از نتیجه این آزمون مطلع شوند.
امکان بازیابی شماره پرونده داوطلبان از طریق شماره تماس۴۷۴۳ و انتخاب کلید شماره ۳ نیز فراهم است.
مرکز آزمون‌های استاندارد زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی برای آمادگی داوطلبان‌، کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کند که متقاضیان در صورت تمایل و نیاز می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی English.iau.ac.ir/ept برای شرکت در کلاس‌ها ثبت‌نام کنند.

مهلت ثبت نام آئین اهدای تندیس ملی فداکاری دانشجویان تا ۲۰ مهرماه است
هفتمین آئین اهدای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران با مشارکت نهادها و دستگاه‌های علمی و فرهنگی کشور، آذر امسال در دانشگاه تهران برگزار می‌شود و دانشجویان تا ۲۰ آبان فرصت دارند برای حضور در این آئین ثبت نام کنند.
دانشجویان به دو روش به دبیرخانه «آئین اهدای تندیس فداکاری دانشجویان» معرفی می‌شوند؛ ابتدا دانشجویانی که حائز مصادیق فداکاری و ایثار هستند می‌توانند با مراجعه به www.jahat.ir/tandis جهت ثبت‌نام اقدام کنند، همچنین سازمان‌ها و نهادهایی که مسئولیتی در امور خیریه و امدادرسانی دارند نیز می‌توانند دانشجویان فعال در حوزه‌های مرتبط را به دبیرخانه معرفی کنند.
مراسم اهدای تندیس ملی فداکاری دانشجویان به تصویب شورای سیاست‌گذاری آن رسیده است که در آن از دانشجویانی که فعالیت‌های داوطلبانه و فداکارانه شاخصی در هر یک از مصادیق مصوب داشته‌اند با اعطای تندیس و لوح یادبود، قدردانی خواهد شد.
در این مراسم، از افرادی قدردانی خواهد شد که طبق ضوابط قانونی، اکنون دانشجو هستند یا حداکثر تا پایان شهریور ۹۶ دانشجوی یکی از دانشگاه‌ها یا موسسات آموزش‌عالی و یا موسسات پژوهشی بوده‌اند و علاوه بر دانشجویان ایرانی، دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در ایران نیز در صورت داشتن تمام شرایط مندرج در ضوابط انتخاب می‌توانند در این آیین شرکت کنند.
هفتمین دوره اهدای تندیس ملی فداکاری با حضور و مشارکت نهادها، سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های علمی و فرهنگی و اجتماعی متعددی با دبیرخانه آئین همکاری داشته‌اند که از جمله آنها می‌توان به وزارت بهداشت، وزارت علوم، وزارت ورزش و جوانان، سازمان بهزیستی کشور، سازمان بسیج سازندگی، سازمان انتقال خون، سازمان جوانان هلال احمر، سازمان حفاظت محیط‌ زیست، و دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و دبیرخانه دائم این رویداد نیز در سازمان جهاد دانشگاهی تهران تشکیل شده است.

کد خبر 326829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.